جلسه شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تشکیل شد

جلسه شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تشکیل شد

نخستین جلسه شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به ریاست جمالی نژاد رییس این سازمان و با حضور اعضاء دوره ششم، عدل معاون سازمان برنامه و بودجه کشور و معاونان و مدیران این سازمان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیای های کشور، در این جلسه مهدی جمالی نژاد طی سخنانی گفت: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با توجه به ارتباطی که با بیش از ۱۲۶۰ شهرداری و بیش از ۳۷ هزار دهیاری دارد، دارای جایگاه مهمی در نظام اداری و اجرایی کشور است و تصمیمات این جلسه تاثیر زیادی بر حوزه های مدیریت شهری و روستایی کشور دارد.

وی افزود: تلاش می کنیم با همفکری و هم اندیشی با خانواده بزرگ مدیریت شهری و روستایی کشور، نمایندگان محترم مجلس و سازمان ها و دستگاه های دولتی زمینه تقویت بیش از پیش شهرداری ها و دهیاری ها و برطرف ساختن مشکلات حوزه کاری آنها را فراهم نماییم.

در ادامه بیست دستور کار در نظر گرفته شده برای این جلسه توسط دکتر نصرتی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارایه که پس از تبادل نظر حاضران، تمامی آنها مورد تصویب قرار گرفت.

شهرداران عضو شورای سازمان شهرداری ها و دهیای های کشور در این جلسه بر همفکری با دولت و مجلس و سایر دستگاه های مرتبط به منظور رفع مشکلات شهرداری ها در موضوعات مالی و اعتباری، برطرف نمودن مشکلات استخدامی و ساماندهی نیروی انسانی شهرداریها و همفکری مستمر با شهرداریها تاکید نمودند.

جلسه آتی این شورا بهمن ماه امسال تشکیل خواهد شد.

شایان ذکر است مراسم ششمین دوره انتخابات شهرداران عضو شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ۱۸ مهرماه با حضور شهرداران منتخب استانها تشکیل و با رای آنها شهرداران عضو شورای سازمان شامل نوروزی شهردار اصفهان، ایرج شهین باهر شهردار تبریز و ملک زاده شهردار صدرا و شهرداران عضو علی البدل انتخاب شدند.

تصاویر مرتبط

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات