نشست هیات مدیره اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با جمالی نژاد

نشست هیات مدیره اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با جمالی نژاد

در دیدار رییس، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با دکتر جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در خصوص مسایل حوزه تاکسیرانی شهری، تبادل نظر صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، در ابتدای این دیدار مجید عبدالهی رییس هیات مدیره و مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گزارشی از فعالیتها، برنامه ها و انتظارات این اتحادیه برای پیشبرد بهینه اهداف آن ارایه نمودند.

برخی موضوعاتی که در این گزارش ها به آن اشاره شد، عبارت بود از: پیشرفت طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهری که از سال ۹۴ آغاز شد، اجرای طرح حمل و نقل دانش آموزی و راه اندازی سامانه سپند با همکاری وزارت آموزش و پرورش، طرح های حمایتی از رانندگان تاکسی از جمله بیمه شخص ثالث و بیمه رانندگان با همکاری سازمان تامین اجتماعی، تشریح اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی تاکسی های اینترنتی و پیگیری درج تبلیغات بر بدنه تاکسی.

در ادامه سایر اعضای هیات مدیره اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور نظرات خود را در زمینه موضوعات مرتبط با وضعیت منابع انسانی و ساماندهی ساختار تشکیلاتی سازمان های تاکسیرانی شهرداری ها، ضرورت حمایت از رانندگان تاکسی، ایجاد تحرک و نشاط در جامعه تاکسیرانان و تلاش برای رفع دغدغه های اساسی از جمله لوازم یدکی و قطعات مصرفی.

در ادامه دکتر جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور طی سخنانی گفت: مسایل این حوزه در دو بخش قرار می گیرد، یک بخش مربوط به نظامات وزارت کشور با سایر دستگاهها از جمله وزارت آموزش و پرورش، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان تامین اجتماعی و پلیس راهور نیروی انتظامی برای حل مشکلات تاکسیرانان است که وزارت کشور پیگیر این موضوعات می باشد.

وی افزود: بخش دوم مسایل حوزه تاکسیرانی مربوط به موضوعاتی است که هماهنگی های آن باید در داخل وزارت کشور صورت گیرد بویژه در قالب مصوبات شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور که اتحادیه تاکسیرانی های شهری باید آنها را پیگیری نماید.

جمالی نژاد همچنین بر تلاش مضاعف اعضای هیات مدیره اتحادیه و تمامی مدیران عامل سازمان های تاکسیرانی کشور برای رفع دغدغه های رانندگان تاکسی و حل مشکلات این حوزه و ارتقای سطح خدمات به مردم در تعامل با دستگاه های استانی تاکید نمود.

تصاویر مرتبط

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات