نشست بررسی نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهررضوی با حضور جمالی نژاد تشکیل شد

نشست بررسی نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهررضوی با حضور جمالی نژاد تشکیل شد

نشست بررسی روند اجرای پروژه های طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهررضوی عصر شنبه ۲۴ آذر با حضور دکتر جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در شهرداری منطقه ثامن مشهد تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهردای ها و دهیاری های کشور، در این نشست که جمعی از مدیران مجموعه نهاد مجری طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهررضوی حضور داشتند، گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته و برنامه های در دست اقدام ارایه شد.

دکتر جمالی نژاد در این نشست جایگاه طرح نوسازی و بهسازی مناطق پیرامونی حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) که بخش هایی از مرکز شهر مشهد را دربرمی گیرد، دارای اهمیت و ارزش ملی عنوان نمود.

وی همچنین با بیان اینکه در چنین پروژه های گسترده ای باید از ابزارهای مختلف تامین مالی نظیر انتشار اوراق مشارکت وهمچنین اعتبارات اختصاص یافته به موضوع بازآفرینی شهری استفاده نمود، تصریحکرد:آماده همه گونه همکاری وهمفکری با شهرداری مشهد در خصوص این موضوعات هستیم.

جمالی نژاد همچنین با تاکید بر بهره گیری از الگوهای ایرانی و اسلامی در این پروژه مهم، تاکید نمود: انتظار می رود مجریان پروژه های طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی آخرین شیوه ها، روش ها و استانداردهای روز جهان در حوزه های فنی، عمرانی، تاسیسات، شهرسازی، ... را در تمامی مراحل اجرایی بکار گیرند تا این پروژه الگوی مناسبی برای سایر شهرها باشد.

تصاویرمرتبط

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات