دعوت مدینه رئیس شورای اسلامی شهر ساری از استاندار مازندران به جلسه رسمی این نهاد

دعوت مدینه رئیس شورای اسلامی شهر ساری از استاندار مازندران به جلسه رسمی این نهاد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ساری، مدینه در این نامه ضمن بیان تلویحی مشکلات پیش روی شهر ساری در سالیان اخیر، از نماینده عالی دولت تدبیر و امید جهت حضور در شورا دعوت نمود.

متن نامه رئیس شورای اسلامی شهر ساری به استاندار مازندران به شرح زیر است:

جناب آقای حسین زادگان

استاندار محترم مازندران

با سلام و تحیت و با آرزوی توفیق و سربلندی همه خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی ؛ بطوری که مستحضرید شهر دیرپای ساری ، تاریخ پرفراز و فرودی دارد اما در کشاکش حوادث و رخدادها آنچه همواره به پایداری این شهر مدد رسانده، رشادت و پایمردی فرزندان غیور این دیار بوده که تا امروز نیز از مهم ترین عوامل سرزندگی شهر زیبای ما به شمار می آید.

ساری طی سالهای اخیر، در پرتو همین دغدغه مندی و حمیت مردمانش که در عملکرد مدیران شهری         تجلی یافته، جلوه های جدیدی از سازندگی را تجربه نمود و جهش های عمرانی که در آن رخ داده ، فصل نوینی از توسعه  با اتکا به ظرفیت های شهری را نمایان ساخته است. این اتفاق بزرگ در شرایطی رقم خورد که ساری، از نگاه حمایتی و بایسته ای که از متولیان فرادستی متوقع و به عنوان مرکز استان در آن مُحق بوده، بهره چندانی نداشت.

امروز اما مرکز استان به لحاظ جایگاهی که در منحنی توسعه شهری برای خود دست و پا نموده، در شرایط      ویژه ای قرار دارد طوری که توجه موثر به داشته ها و نیازهای آن می تواند به روند توسعه و عمران شهر به گونه ای استمرار بخشد که ضمن فائق آمدن بر موانع و محدودیت ها، گام هایش را در مسیر آبادانی سریع تر بردارد. قطعاً تصدیق می فرمائید این امر مستلزم همکاری و همراهی مدیران اجرایی است که خوشبختانه با حضور جنابعالی در راس استانداری و با عنایت به نگاه هوشمندانه و مسئولانه ای که نسبت به این امر مهم دارید، امیدهای فراوانی برای به ثمر نشستن مطالبات مرکز استان ایجاد شده است. چنانکه مباحث مطروحه در نشست اخیر اعضای این شورا با حضرتعالی و تاکیداتی که برای پیگیری این مباحث داشته اید نیز موید این مسئله هست. علیهذا با عنایت به انتظاراتی که شهروندان ساری در همین راستا از استاندار محترم دارند مستدعیست مقرر فرمائید زمانی برای حضور جنابعالی در جمع نمایندگان مردم ساری در شورای اسلامی شهر تعیین و به این شورا ابلاغ گردد تا از نظرات صائب و رهنمودهای ارزنده شما بهره ببریم. سایه مقام معظم رهبری مستدام باد.

سید مسعود مدینه

رئیس شورای اسلامی شهر ساری

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات