آموزش شهروندان در حوزه های مختلف فرهنگی باید در دستور کار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قرار گیرد

آموزش شهروندان در حوزه های مختلف فرهنگی باید در دستور کار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قرار گیرد

کوروش یوسفی ساداتی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ساری در این جلسه با طرح نامه ای از شهرداری در خصوص تمدید قرارداد واگذاری یکی از دکه های مطبوعاتی خواستار ساماندهی اساسی این دکه ها در سطح شهر شد.

علیجان شمشیربند عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی نیز در خصوص وضعیت سازمان فرهنگی و اجتماعی گفت: با توجه به جدیدالتاسیس بودن سازمان، معاونت اداری و مالی شهرداری باید در ابتدای کار به چشم معاونت به آن بنگرد تا مشکلات مالی در آغاز کار گریبانگر سازمان نشود. باید از آقای طاهری در جلسه بعدی پیرامون این موضوع دعوت شود.

قاسم قاسمی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی نیز با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای تعریف پروژه هایی به منظور ایجاد درآمدهای پایدار برای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری گفت: رنگ آمیزی جداول در بلوارها، واگذاری بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر به بخش خصوصی و اجاره بهای سالن های ورزشی تحت مدیریت شهرداری می توانند منابع خوبی برای کسب در آمد برای سازمان باشند.

مصطفی نیک نقش مدیرعامل سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری  نیز در این جلسه با بیان اینکه یکی از اشکالات در شهرداری واگذاری دکه ها بصورت فله ای بود، اذعان داشت: مستاجران دکه ها گاهاً بساط خود را در بیرون از دکه پهن می کنند. یکی از برنامه های ما ساماندهی این موضوع و واقعی کردن قیمت اجاره هاست.

نیک نقش با اشاره به مشکلات فرهنگی موجود در شهر ساری گفت : شهرداری بار بسیاری از دستگاه های فرهنگی را به دوش می کشد و متاسفانه شهروندان به این باور رسیده اند که متولی حوزه های فرهنگی و ورزشی فقط شهرداری است!

وی تاکید کرد: زیرساخت های فرهنگی در شهر ساری جوابگوی برنامه ها در این حوزه نیست.

نیک نقش در خصوص تاکید اعضای کمیسیون بر  جدی گرفتن آموزش شهروندان در حوزه های مختلف فرهنگی گفت: با جدیت در این موضوع در حال برنامه ریزی هستیم. یکی از پیشنهادات ما آموزش شهروندان در حوزه مدیریت پسماند است. به گونه ای که طرح بصورت استانی در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه جلسه راهکارهای پیش بینی شده برای رسیدن سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به منابع درآمدی را به سمع اعضای کمیسیون فرهنگی رساند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات