صد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قائم شهر

صد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قائم شهر

صد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قائم شهر صبح روز یکشنبه مورخ ۲ دی با حضور رئیس و اعضای شورا و اصحاب رسانه در سالن جلسات شورا برگزار شد .

دکتر شیرسوار رئیس کمیسیون حقوقی شورا در نطق بیش از دستورخود افزود: در بحث ایجاد تحول در درآمدسازی برای شهرداری نگاه ویژه‌ای به طرح ممیزی املاک داریم که با توجه اجرای پروژه ممیزی  متاسفانه تاکنون بازخورد و گزارشی بابت این پروژه صورت نگرفته است .

وی در خصوص موضوع پسماند  و ساختمان شهرداری منتطقه ۲ افزود :
در بحث فرهنگ سازی و اجرایی پسماند بسیار ضعیف عمل کرده به طوری که بسیاری از مسئولین و مردم از طرح جدا سازی از مبدا زباله ها اطلاعی ندارند.

در خصوص  اقدامات صورت گرفته متاسفانه تاکنون پاسخی از سوی شهرداری دریافت نگردیده است

وی  همچنین در خصوص ساختمان شهرداری منطقه ۲ گفت: این جانمایی را قابل نقد میدانم که امیدوارم این وضعیت اصلاح گردد تا بتوانیم خدمات رسانی بهتری به مردم آن منطقه انجام دهیم.

مجید عباسی رئیس کمیسیون بهداشت و درمان شورا در نطق بیش از دستور خود  افزود:پیمانکارانی که در سال گذشته با شهرداری قرار داشته که موفق با اجرای تعهدات خود نشدند اما اکنون به عنوان  مجری پروژه های شهرداری قرار دارند از ریاست کمیسیون تحقیق و تفحص خواستاریم که این موضوع را بررسی نماید .

وی افزود : در خصوص بحث حفظ کارخانه نساجی شماره یک  توسط شهرداری دلایل واگذاری کارخانه از ابتدا و حفظ آن را به مردم اطلاع رسانی نمائیم.

این عضو شورا بیان کرد :اعضای شورای شهر  باید به وظیفه نمایندگی خود در قبال مردم و وظیفه نظارتی خود در مقابل کارکنان و کارگران شهرداری عمل کنند.نیروهای شرکتی ما حداقل دستمزد را می گیرند اما متاسفانه بحث بیمه  این عزیزان دچار مشکل شده است که این موضوع پذیرفتنی نیست

سیدهادی  فضلی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا  گفت: با توجه به عدم پرداخت بیمه همکاران شرکتی شهرداری طی ماه های گذشته  امیدواریم ترتیبی اتخاذ گردد تا این مشکل عزیزان در کمترین زمان ممکن بر طرف گردد .

وی در خصوص مطالبات پیمانکاران شهرداری افزود : در حال حاضر اکثر شهرداری های کشور دارای مشکلات عدیده مالی هستند و همکاران ما در شهرداری طوری برنامه ریزی نمایند که در بودجه سال ۹۸ پرداخت مطالبات  پیمانکاران لحاظ گردد .


لینک اصل خبر در سایت شورای شهر قائم شهر

    منبع خبر

    شورای شهر قائم شهر

    شورای شهر قائم شهر یک شورای شهر در شهر قائم شهر می باشد

      نظرات