چهل و نهمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

چهل و نهمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

چهل و نهمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد .

چهل و نهمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست حسین پناهی و با حضور حسین بخشایشی و مهندس مسعود پاکی اعضای کمیسیون، سحابی معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه ، شاد قوشچی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه، پیمان حسن زاده دبیر جلسات کمیسیونهای شورا در تاریخ ۹۷/۱۰/۸ با دستور جلسه بررسی موضوعات ایمنی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، حسین پناهی ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین و تبریک روز صنعت پتروشیمی گفت: استفاده بهتر از داشته های صنعتی می تواند کشور را از مشکلات اقتصادی و بحران عبور دهد و با تبدیل مواد خام صنعتی و نیز خوداتکایی می تواند ما را به اقتصادی مقاومتی برساند .

وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: بزرگترین معضل کشور ، اشتغالزایی و بیکاری جوانان است و این معضل نیز با بی مسئولیتی بعضی از مسئولان و ذهن های خفته پدید آمد و تا زمانی که ذهن های خفته بیدار نشود نمیتوان امیدوار بود .

حسین پناهی در ادامه سخنانش با تبریک ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت اذعان داشت: امروز با بصیرت و ولایت عشق به خدمت به نطام مقدس جمهوری اسلامی ایران روز به روز افزایش می یابد و دفاع از ارزش های ملی ، ذخایر دین و اسلام و ایران و انقلاب و هویت مهمترین وظیفه ما مسلمانان است .

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا گفت: فتنه گران در دوران صدر اسلام تا به امروز همیشه به دنبال فتنه و اختلاف افکنی در بین مسلمانان بوده اند و همیشه تلاش کرده اند اتحاد ، همبستگی و ایستادگی را خدشه دار کنند اما همیشه شکست خورده و خواهند خورد .

وی در ادامه سخنانش اظهار داشت: در دوران بعد از انقلاب اسلامی اتفاقات و فتنه های زیادی از سوی دشمنان اسلام رخ داده است اما با رشادت و شجاعت ملت ایران این فتنه ها خاموش شده اند و ۹ دی نیز یکی از روزهای تاریخی است که با رشادت انسانهای با بصیرت و ولایی فتنه دشمنان و جریانات داخلی و خارجی ایستادگی کردند .

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در دوره های چهارم و پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه ، نگاه به مسائل ایمنی و امنیت جانی مردم مهم و ارزشمند بوده است و همیشه بر پیشگیری تاکید شده است .

وی در ادامه سخنانش گفت: پیشگیری بهتر از درمان است و می تواند هزینه ها را کاهش دهد و امید است با پیشگیری شاهد کاهش تلفات جانی و مالی باشیم و لذا جا دارد از تلاشهای شبانه روزی مجموعه سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه تقدیر و تشکر نمائیم .

حسین پناهی در بخش دیگری از سخنانش افزود: سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه با توجه به امکانات کم ، عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده است و لذا باید با توجه به آغاز بارشها باید هوشیارتر و جدی تر باشیم .

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا بر آموزش های تخصصی ایمنی برای شهروندان و پرسنل شهرداری ارومیه و نیز تجهیز ناوگان حمل و نقل شهری علی الخصوص تاکسی ها و اتوبوسها به کپسول آتش سوزی و سیستم نظارت برای نصب از سوی سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه تاکید کرد .

در ادامه جلسه ابراهیم شاد قوشچی گزارشی از عملکرد سازمان را به کمیسیون ارائه نمود .

گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ارومیه

    منبع خبر

    شورای شهر ارومیه

    شورای شهر ارومیه یک شورای شهر در شهر ارومیه می باشد

      نظرات