رییس شورای شهر: سند برنامه راهبردی فضایی توسعه اقتصادی شهر شیراز به تصویب کمیسیون تلفیق رسید

رییس شورای شهر: سند برنامه راهبردی فضایی توسعه اقتصادی شهر شیراز به تصویب کمیسیون تلفیق رسید

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شورای اسلامی شهر شیراز، «سیداحمدرضا دستغیب» گفت: پس از ارائه طرح و ارائه نظرات اعضای کمیسیون وکارشناسان، کلیات این طرح دوباره به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع و نتیجه حاصله برای تصویب نهایی به صحن شورا ارائه خواهدشد .

رییس شورای اسلامی شهرشیراز ادامه داد: بررسی سند برنامه راهبردی فضایی توسعه اقتصادی شهر شیراز در دستور کار کمیسیون قرارگرفت .

وی ادامه داد: کلیات این برنامه تصویب وبه صحن علنی ارجاع شد .

«سید عبدالرزاق موسوی» رییس کمیسیون برنامه، بودجه، امورحقوقی و املاک شورا گفت: وضع مقررات و ضوابط برای اداره شهر و به ویژه شهرداری و نظارت دو وظیفه اصلی شوراست .

وی با اشاره به ارزیابی مصوبات شورا ، مدیران و مجموعه‌ی شهرداری در راستای نظارت افزود: مسئله ی نظارت در دوره های گذشته شورا نیز با توافقاتی صورت می گرفته و در شورای پنجم نیز براساس تشخیص کمیسیون و اعضای شورا وظیفه ‌ی نظارت با در نظرگرفتن چارچوب ، نظم و مطابق با اهداف دنبال می شود .

وی خاطر نشان کرد: به منظور تعیین دستورالعمل و چارچوب اصلی در بحث نظارت، کمیسیون برنامه، بودجه شورا با تشکیل کمیته ای اقدام به برگزاری نشستها و جلسات متعدد کرد و طرح پیشنهادی دستورالعمل نحوه‌ی نظارت برعملکرد شهرداری و واحدهای تابعه را به صحن ارائه داد ودرصحن شورا به منظور بررسی این طرح به کمیسیون تلفیق ارجاع شد .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات