چهل و نهمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

چهل و نهمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

چهل و نهمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد .

چهل و نهمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست عبدالرحمن نقشین و با حضور مهندس عادل فتاحی ، حسین بخشایشی ، مهندس مسعود پاکی و زلفعلی ابراهیمی اعضای کمیسیون ، زینال تمایل رئیس اداره بازرسی شهرداری ارومیه ، دوستی معاون برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی شهرداری ارومیه ، داریوش نوری مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ارومیه ، جعفری مسئول امور شوراهای شهرداری ارومیه با دستور جلسه بررسی مصوبات ابلاغی سازمان عمران شهرداری ارومیه در تاریخ ۹۷/۱۰/۱۵ برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، عبدالرحمن نقشین رئیس کمیسیون نظارت شورا ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین و تبریک روزجهاد کشاورزی گفت: کشاورزی بعنوان قطب اصلی اقتصاد شناخته می شود و رسیدگی به دغدغه های روستائیان موجب رشد و پیشرفت کشور می شود .

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: متاسفانه در گذشته به روستائیان بی توجهی شده است که موجب مهاجرت آنها به شهرها شده است و این امر نیز موجب گسترش حاشیه نشینی و بروز مشکلات گردیده شده است .

عبدالرحمن نقشین در ادامه سخنانش اذعان داشت: بررسی مصوبات ابلاغی شورای اسلامی شهر ارومیه به سازمان عمران شهرداری ارومیه در کمیسیون نظارت انجام گرفت و مدیرعامل سازمان عمران نیز توضیحات لازم را به کمیسیون ارائه نمود .

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بررسی درخواست انجمن معلولان استان در جلسه کمیسیون انجام و تصمیمات لازم در این خصوص از سوی اعضای کمیسیون اتخاذ شد .

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: امروز با توجه به بروز مشکلات و آتش سوزی در مدارس های کشور در راستای جلوگیری از حوادث آتش سوزی در مدارس شهر ارومیه مصوب گردید سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری ارومیه نسبت به بررسی ایمنی مدارس اقدام نماید و این موضوع نیز در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت .

وی در ادامه سخنانش اظهار داشت: توجه به بافت های فرسوده شهر ارومیه و نیز احیای دروازه های تاریخی شهر ارومیه از مهمترین موضوعاتی بود که در جلسه کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ارومیه

    منبع خبر

    شورای شهر ارومیه

    شورای شهر ارومیه یک شورای شهر در شهر ارومیه می باشد

      نظرات