ورزشکاران مشهدی باید در شهر بمانند

ورزشکاران مشهدی باید در شهر بمانند

ورزشکاران مشهدی باید در شهر بمانند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، ظهر امروز اعضای هیئت مدیره باشگاه فرش‌آرا با رئیس شورای اسلامی شهر مشهد دیدار و گفتگو کردند.

محمدرضا حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس در این دیدار با بیان اینکه همت والای مدیران و بازیکنان مجموعه نقش بسزایی در موفقیت تیم داشته است، اظهارکرد: نتیجه های موفقیت‌آمیز تیم فرش‌آرا نتیجه اعتقاد، تلاش و عزم راسخ عوامل تیم بوده و از این موفقیت بسیار خرسندیم.

وی ارتباط نزدیک بین مجموعه های ورزشی و مدیران شهری را نشان از دغدغه‌مندی موجود در این حوزه دانست و گفت: بخش خصوصی باید تشویق به تیم‌داری شود و مدیریت شهری در چنین شرایطی نقش حمایتی را ایفا خواهد کرد؛ شهرداری وظیفه تیم‌داری ندارد و شورای شهر با اصل این موضوع مخالف است.

حیدری همچنین افزود: ورزش موجب ایجاد شور، نشاط و شادابی در جامعه می‌شود و سالم‌سازی فضای اجتماعی را در پی دارد؛ حمایت از حوزه ورزش موجب انسجام‌بخشی و هویت‌بخشی برای شهر می‌شود و بخاطر همین باور و اعتقاد، در حد توان و بضاعت خود از این حوزه حمایت کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: ورزشکاران مشهدی باید در شهر بمانند و اگر مورد بی‌توجهی قرار گیرند از سوی سایر شهرها جذب می‌شوند که این امر زیبنده مشهد نیست.

رئیس شورای شهر مشهد در پایان خاطرنشان کرد: در ادامه این رویکرد حمایتی، مدیریت شهری آمادگی دارد از ظرفیت بیلبوردهای سطح شهر و فراخوان عمومی شهروندان برای حمایت از تیم در دیدارهای حساس پیش‌رو استفاده کند تا به لحاظ روحی تیم تقویت شود.

حمایت های شورای شهر راز بقاء فرش‌آرا در لیگ فوتسال

غلامعلی مرتضایی، مدیرعامل باشگاه فرش‌آرا نیز ضمن قدردانی از حمایت های بی‌نظیر شورای پنجم شهر مشهد و شهرداری از حوزه ورزش و فرهنگ، اظهارکرد: نگاه مدیریت شهری جدید نسبت به این حوزه جای تقدیر دارد.

مرتضایی با بیان اینکه شرایط نابسامان اقتصادی موجب شد تا در ابتدای فصل حتی به فکر انحلال تیم باشیم، گفت: فرش‌آرا بواسطه حمایت های مادی و معنوی شورای شهر و شهرداری در لیگ برتر فوتسال ماندگار شد و خوشبختانه موفقیت های بسیاری کسب کردیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بیلبوردهایی که به همت مدیریت شهری از بازیکنان تیم در سطح شهر به نمایش در‌آمدند سبب ایجاد روحیه مضاعف و انگیزه در تیم شد و بواسطه همین حمایت‌ها امروز امیدوار به حضور در جمع ۴ تیم برتر لیگ کشور هستیم.

مرتضایی با اشاره به اینکه خوشبختانه تمامی تیم های ورزشی مشهد از شرایط بسیار خوبی برخوردار هستند، افزود: این حال خوب ناشی از حمایت های مدیریت شهری و نگاه جدیدی است که در شورای پنجم نسبت به حوزه ورزش دارد.

مدیرعامل باشگاه فرش‌آرا افزود: میانگین سنی تیم ما ۲۲ سال است ولی نقطه عطف تیم بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت های بومی بوده که منجر به شکلگیری انسجام و همدلی در داخل و خارج از مجموعه شده است.


لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات