بسیاری از مشکلات شهروندان در کمیته های نظارتی حل  ...

بسیاری از مشکلات شهروندان در کمیته های نظارتی حل ...

بسیاری از مشکلات شهروندان در کمیته های نظارتی حل و فصل می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، مجتبی بهاروند در گفتگو با صدای مرکز خراسان رضوی در خصوص فرآیند کاری کمیته های نظارتی که به همت شورای اسلامی شهر هر هفته در مناطق مختلف برگزار می شود، اظهارکرد: این کمیته ها برکات بسیار زیادی را در ابعاد مختلف برای شهر و شهروندان دارد و می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات در حوزه های شهری باشد.

وی با اشاره به تشکیل دو هفته یک بار جلسات کمیته های نظارتی برای هر منطقه ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با حضور در این جلسات هم بر روند کار در شهرداری های مناطق نظارت می کنند و هم از نزدیک با شهروندانی که کارشان در شهرداری گیر کرده است، دیداری چهره به چهره خواهند داشت.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و عضو کمیته نظارتی شماره ۳ شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: پرونده هایی که به کمیته های نظارتی ارجاع داده می شوند، حتما تعیین تکلیف شده و در همان جلسه رهاورد آن به سمع و نظر شهروند می رسد.

وی با اشاره به موضوعاتی که در جلسات کمیته های نظارتی مورد پیگیری قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: بخشودگی جرایم، موضوعات مرتبط با ساخت و سازها و همچنین مباحث مرتبط با پرداخت حقوق شهرداری از جمله موضوعاتی است که در این جلسات به بحث گذاشته می شود.

بهاروند اضافه کرد: شهروندان قبل از ارجاع پرونده خود به کمیته های نظارتی باید از طریق واحد بازرسی شهرداری مشهد موضوعشان را طرح کنند چرا که بسیاری از موضوعات مرتبط با شهروندان از طریق این مجموعه حل می شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات