نرده های میانی خیابان‌های سطح شهر جمع‌آوری  ...

نرده های میانی خیابان‌های سطح شهر جمع‌آوری ...

نرده های میانی خیابان های سطح شهر جمع‌آوری می‌شوند / عملیات اجرایی پارکینگ طبقاتی آزادی با قوت درحال اجراست

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، صبح امروز رئیس و اعضای کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد از برخی پروژه‌های ترافیکی و اصلاح هندسی سطح شهر بازدید کردند.
مجتبی بهاروند، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد پس از این بازدید به گفتگو با خبرنگار ما پرداخت و در ابتدا با اشاره به جمع‌آوری برخی از نرده‌های میانی خیابان‌های سطح شهر، اظهارکرد: نصب این نرده‌ها علاوه بر اینکه چهره نازیبایی برای شهر ایجاد کرده‌اند، سبب شده تا شهروندان برای عبور و مرور نیز با مشکل روبرو باشند.
وی همچنین افزود: پیرو همین مسائل تصمیم گرفته شده تا این نرده‌ها جمع‌آوری و به جای آنها از جداول، فضای سبز و درختچه‌های کوتاه برای جداسازی استفاده شود.
بهاروند از بازدهی مناسب و انعکاس مردمی خوب این تصمیم خبر داد و گفت: سعی حوزه حمل و نقل و ترافیک مدیریت شهری بر این است که جمع‌آوری نرده‌ها به مرور زمان در تمام سطح شهر انجام شود.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه به بازدید از پروژه‌های اصلاح هندسی سه‌راه خیام ملک آباد، بزرگراه آزادی روبه روی پارک ملت، آیلند خیابان آیت الله بهجت، آیلند میانی خیابان عبادی، بزرگراه کلانتری، پارکینگ و پایانه آزادی اشاره داشت و در این خصوص تصریح کرد: بسیاری از مسائل و مشکلات ترافیکی شهر با اصلاح هندسی معابر قابل حل شدن بوده و نمونه بارز آن نیز تقاطع جانباز-آموزگار است که مدیریت شهری با کمترین هزینه یکی از گره‌های اصلی ترافیک شهر را باز کرد.
بهاروند خاطرنشان کرد: چندین پروژه اصلاح هندسی در حال اجرا و برخی نیز در دست مطالعه و بررسی است؛ اصلاح هندسی معابر سه‌راه خیام، میدان آزادی و بزرگراه آزادی پیش از نوروز ۹۸ به اتمام خواهد رسید تا بخشی دیگر از مشکلات ترافیکی شهر برطرف شود.
عملیات اجرایی پارکینگ طبقاتی میدان آزادی آخرین موضوعی بود که رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد در صحبت‌های خود به آن پرداخت و گفت: روند اجرایی این پروژه با عقب ماندگی یک‌ماه روبرو بوده که خوشبختانه در حال جبران است و امیدواریم در بازه زمانی پیش‌بینی شده به بهره‌برداری برسد.
بهاروند با بیان اینکه در مسیر اجرای پروژه معارضاتی مشاهده شده است، گفت: خوشبختانه با تعامل مناسب این معارضات برطرف شده و از نظر تخصیص اعتبار نیز هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد و کار با قوت در حال اجراست.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات