تاکید مدیریت شهری بر اکران کامل فیلم های فجر در  ...

تاکید مدیریت شهری بر اکران کامل فیلم های فجر در ...

تاکید مدیریت شهری بر اکران کامل فیلم های فجر در مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، احسان اصولی در حاشیه برگزاری اولین روز از جشنواره فیلم فجر با حضور در محل پردیس سینمایی اطلس اظهار کرد: تاکید حوزه فرهنگی شهرداری و شورا در سال گذشته و همچنین امسال بر اکران کامل فیلم های فجر در مشهد بوده است که خوشبختانه امسال ۸ فیلم به طور مستقیم با حمایت مجموعه مدیریت شهری و یک دور کامل از ۲۲ فیلم جشنواره در مشهد اکران می‌شود.

وی افزود: رویدادهای سینمایی به خصوص جشنواره فجر، جایگاه ویژه ای بین علاقه مندان به حوزه سینما داشته و احساس مطلوبیت بین شهروندان ایجاد میکند که بر همین اساس این موضوع به خوبی در مشهد حمایت شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد: این جشنواره، یک شور و نشاط بین سینما دوستان و عموم مردم ایجاد کرده که خوشبختانه امسال با جود پردیس های سینمایی به صورت منظم تری در مشهد در حال برگزاری است.

وی در خصوص سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه سینما، بیان کرد: پردیس های سینمایی که سرمایه گذاران بخش خصوصی به دلیل جذابیت برای مردم راه اندازی می‌کنند، مورد توجه و حمایت ما چه در بخش ساخت و ساز و چه در بخش فرهنگی، قرار می‌گیرد.

اصولی اضافه کرد: این جشنواره همپای پایتخت و بعد از تهران در کامل ترین سطح در مشهد در حال برگزاری است و فروش گیشه ها در سال قبل و امسال و همچنین وجود پردیس های سینمایی نشانگر ظرفیت مناسب این موضوع در مشهد می‌باشد.

وی در خصوص پردیس سینمایی اطلس نیز گفت: به عنوان اولین پردیس سینمایی مشهد، سال گذشته افتتاح شد و طی یکسال اخیر توانسته فعالیت خوب و موثری داشته باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: امیدواریم در سایر عرصه های هنری مانند نگارخانه ها و تئاتر و بلک باکس دو سویه و سه سویه، شاهد سرمایه گذاری بخش خصوص باشیم، چراکه تقاضا در این موارد زیاد است و توجیه اقتصای برای سرمایه گذاری وجود دارد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات