دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و قائم مقام شهردار ارومیه با شهروندان منطقه  ۴  برگزار شد.

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و قائم مقام شهردار ارومیه با شهروندان منطقه  ۴  برگزار شد.

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و قائم مقام شهردار ارومیه با شهروندان منطقه  ۴  برگزار شد .

اعضای شورای اسلامی شهر و قائم مقام شهردار ارومیه به همراه مدیر شهرداری منطقه ۴ و معاونین منطقه در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم ، با شهروندان منطقه ولیعصر ، خیابان ملت در مسجد امام (ره) دیدار کردند .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، همه ساله اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه به همراه مدیران شهرداری در جهت رفع مشکلات مردم و مناطق با حضور در مساجد سطح شهر ارومیه با شهروندان دیدار و از نزدیک مشکلات آنها را رصد می کنند .

دیروز نیز مدیریت شهری در مسجد امام (ره) حضور داشتند و در این دیدار نیز مسائلی چون بازگشایی خیابان و کوچه های با عرض کم جهت سهولت در عبور و مرور و روان سازی ترافیک ، توجه ویژه به بافت فرسوده شهری بالاخص منطقه خیابان ملت ، مساعدت در پرداخت عوارض شهرداری برای اهالی منطقه ، مساعدت در صدور مجوز و پروانه های ساختمانی جهت ساخت و ساز ، جدولگذاری و اصلاح آسفالت ، بیکاری جوانان و  ... از سوی شهروندان مطرح گردید .

گفتنی است که اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه هر هفته در یکی از مساجد شهر  در روزهای سه شنبه حضور خواهند داشت و از نزدیک مشکلات مردم را خواهند شنید .

همچنین لازم به ذکر است که اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه هفته بعد روز سه شنبه مورخه ۹۷/۱۱/۳۰  در مسجد ابا عبدالله الحسین (ع) ، واقع در خیابان آهندوست ، خیابان تعاون حضور خواهند داشت.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ارومیه

    منبع خبر

    شورای شهر ارومیه

    شورای شهر ارومیه یک شورای شهر در شهر ارومیه می باشد

      نظرات