دعای مادران شهدا بدرقه راه خدمتگزاران واقعی است

دعای مادران شهدا بدرقه راه خدمتگزاران واقعی است

عضو شورای اسلامی شهر رشت:
دعای مادران شهدا بدرقه راه خدمتگزاران واقعی است
دعای مادران شهدا بدرقه راه خدمتگزاران واقعی است
عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: دعای خیر مادران بزرگوار شهدا بدرقه راه خدمتگزاران واقعی به انقلاب و ملت است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت فاطمه شیرزاد با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و گرامیداشت روز تکریم از مادران و ‌همسران شهدای ایران اسلامی اظهار کرد: مادران و همسران شهدا اسوه های صبر و ایثار هستند.
وی با تاکید بر اینکه فقدان فرزند برای مادر بسیار جانکاه است افزود: به واسطه موهبت الهی که پروردگار در قلب و روح مادر نسبت به فرزندش قرار داده ، تلخ ترین و جانکاه ترین اتفاق برای یک مادر فراق از فرزند بوده و مادران بزرگوار شهدا در نهایت ایثار ،برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی، فرزندان عزیزتر از جان خود را نثار ایران اسلامی کردند.
شیرزاد با بیان اینکه امیدوارم شرمنده مادران شهدا نباشیم گفت: ارج نهادن به مادران و همسران شهدا که سالهاست این غم بزرگ را در سینه پنهان کرده اند تا خدای ناکرده خدشه ای به انقلاب وارد نشود وظیفه ای است که بر دوش همگان قرار دارد و امیدوارم با پیروی از اندیشه های ناب و وصایای شهدا شرمنده این اسوه های ایثار و مقاومت نباشیم.
عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه دعای خیر مادران شهدا بدرقه راه خدمتگزاران واقعی به اسلام و انقلاب است بیان کرد: تکریم از مادران و همسران شهدای ایران اسلامی باید همواره مورد توجه باشد.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات