رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه گفت :

شهرداری ارومیه در اجرای عملیات عمرانی عملکرد قابل قبولی دارد .

مهندس مسعود پاکی گفت: امروز پروژه های فاخر شهر ارومیه از بزرگترین پروژه های شهری در کلانشهرها محسوب می شود و شهرداری ارومیه نیز در اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی عملکرد قابل قبولی داشته است .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی که در جلسه کمیسیون عمران شورا سخن می گفت ضمن عرض تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر و سالروز ولادت حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اذعان داشت: انجام پروژه های عمرانی یکی از نیازهای اساسی توسعه شهرها است و شهرداری ارومیه نیز با توجه به سیاست های کلی شورای اسلامی شهر ارومیه توجه ویژه ای به این مقوله داشته است .

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش افزود: با توجه به نیازهای اساسی و درخواست شهروندان، شهرداری ارومیه عملیات زیرسازی ، اسفالت ، لکه گیری و جدولگذاری را در تمامی مناطق شهری علی الخصوص مناطق کمتر برخوردار با تمامی توان انجام می دهد که جا دارد از تمامی عوامل اجرایی تقدیر و تشکر نماییم .

مهندس مسعود پاکی گفت: برای توسعه شهرها نیاز به مشارکت همگانی است و با مشارکت و اتحاد نمی توان به توسعه و آبادانی دست یافت لذا ضمن قدردانی از مشارکت شهروندان ارومیه در راستای همراهی و همگامی با مدیریت شهری ، از مردم قدرشناس شهر ارومیه می خواهیم تا خادمان خود را در شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه یاری نمایند .

وی رسیدگی به درخواست های اهالی منطقه دیزج سیاوش ، دفاتر پیشخوان بهسازی و نوسازی و اهالی منطقه ویلا شهر را از مهمترین موضوعات در جلسه امروز کمیسیون عمران عنوان نمود .

لازم به ذکر است که جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست مهندس مسعود پاکی و با حضور مهندس عادل فتاحی و زلفعلی ابراهیمی اعضای کمیسیون ، پیمان حسن زاده دبیر جلسات کمیسیونهای شورا ، حسین حمیدی کارشناس شهرسازی مرکز مطالعات و پژوهشهای شورا در تاریخ ۹۷/۱۲/۶  با دستور جلسه بررسی نامه های کمیسیون برگزار شد .

گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون عمران به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ارومیه

    منبع خبر

    شورای شهر ارومیه

    شورای شهر ارومیه یک شورای شهر در شهر ارومیه می باشد

      نظرات