رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:  مدیران توجه جدی به مصوبات شورا داشته باشند.

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مدیران توجه جدی به مصوبات شورا داشته باشند.

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه گفت :

مدیران توجه جدی به مصوبات شورا داشته باشند .

عبدالرحمن نقشین گفت: مدیران شهرداری توجه جدی به مصوبات ابلاغی شورای اسلامی شهر ارومیه داشته باشند .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، رئیس کمیسیون نظارت شورا که در جلسه کمیسیون نظارت سخن می گفت ضمن تبریک ۱۴ اسفند روز احسان و نیکوکاری اذعان داشت: ملت ایران در بحث احسان و نیکوکاری زبان زد عام و خاص جهانی هستند و همیشه این نیکوکاری ها را هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور در بسیاری از موارد چون زلزله ، سیل، حوادث غیر متقربه ، آزادی و کمک به مستمندان و فقیران دیده شده است .

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: همه ساله در آخر سال شاهد برگزاری جشن های نیکوکاری در کشور هستیم و افراد نیکوکار و خیری هستند که در این جشنها شرکت می کنند و به یاری نیازمندان می رسند .

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه با تبریک ۱۵ اسفند ماه روز درختکاری گفت: امروز شعار هر ایرانی یک درخت بکارد به واقعیت تبدیل شده است و مردم نیز در موضوع درختکاری همپای مدیریت شهری بوده اند و شهرداری ارومیه نیز در موضوع ترویج درختکاری خدمات ارزنده ای انجام داده است و در راستای توسعه فضای سبز اقدامات ارزنده ای انجام داده است .

عبدالرحمن نقشین در ادامه سخنانش اذعان داشت: درخت موجب شادابی ، سر سبزی و نشاط برای جامعه است و امید است مسئولان نیز توجه ویژه ای به مقوله درخت و درختکاری داشته باشند .

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه حدود ۱۱۶۷ مصوبه ابلاغ که حدود ۲۲ مصوبه بدون دستور ،۶۸۰ مصوبه اقدام شده ، ۴۲۵ مصوبه در دست اقدام و ۴۷ مصوبه اقدام نشده است .

پنجاه و چهارمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست عبدالرحمن نقشین و با حضور دکتر علیزاده امامزاده رئیس شورا ، مهندس عادل فتاحی ، زلفعلی ابراهیمی ،مهندس مسعود پاکی اعضای کمیسیون ، سحابی معاون خدمات شهری شهرداری ، زینال تمایل رئیس اداره بازرسی شهرداری ، دوستی معاون برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی شهرداری ، حافظی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری ، جعفری مسئول امور شوراهای شهرداری ، مهدی پور مسئول سامامه ۱۳۷ شهرداری ، سپاهی معاون سازمان سیما، منظز و فضای سبز شهرداری ارومیه ، پیمان حسن زاده دبیر جلسات کمیسیونهای شورا ،اصغری مدیر عامل انجمن معلولین استان آذربایجان‌غربی ،امید سیاح مسئول مطبوعات استان آذربایجان‌غربی با دستور جلسه بررسی نامه های کمیسیون در تاریخ ۹۷/۱۲/۱۱ برگزار شد .

گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد .

لازم به ذکر است که در پنجاه و چهارمین جلسه کمیسیون نظارت موضوعات درخواست انجمن معلولین و ساماندهی دکه های مطبوعات سطح شهر ارومیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ارومیه

    منبع خبر

    شورای شهر ارومیه

    شورای شهر ارومیه یک شورای شهر در شهر ارومیه می باشد

      نظرات