عضو شورای شهر: حل مشکلات شهرک میانرود از اولویت های شهرداری منطقه است

عضو شورای شهر: حل مشکلات شهرک میانرود از اولویت های شهرداری منطقه است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر «علی ناصری» در جمع اهالی کوی استانداری واقع در شهرک میانرود گفت: امنیت حاکم بر کشور ناشی از رشادت‌ها و جان فشانی شهداست و اگر امروز کشور روند توسعه را به رغم همه تحریم‌ها پی می‌گیرد، مدیون همت شهدا هستیم .

وی با گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس، در جمع خانواده شهید پاکاری گفت: شهدا نزد پروردگار خود روزی می‌ خورند و وجودشان برای سلامت و همبستگی اجتماعی یک نعمت است .

عضو شورای اسلامی شهر شیراز خاطر نشان کرد: حفظ آرمان‌های شهدا از اهم واجبات است و شورای شهر تلاش می‌کند اندیشه‌های شهدا را در طرح‌های فرهنگی خود لحاظ کند .

همچنین دکتر علی ناصری به همراه حجت‌الاسلام محرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در جمع اهالی میانرود در مسجد امام علی حضور یافت و از نزدیک با مسائل، مشکلات و پیشنهادات شهروندان آشنا شد .

وی در جمع شهروندان میانرودی گفت: استان فارس با وجود قریب به ۱۵ هزار شهید یکی از مناطق مهم و اثرگذار در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی است .

وی با اشاره به شرایط ویژه گردش پذیری شیراز اظهار کرد: باید در کنار گردشگری فرهنگی و طبیعی، شرایطی برای آشنایی گردشگران با چهره‌های ایثار و شهادت در شیراز فراهم کنیم .

دکتر ناصری خاطرنشان کرد: طرح توریسم ایثار و شهادت به منظور آشنایی گردشگران داخلی و خارجی با ایثارگران فارس در حال پیگیری است که امیدواریم بزودی به نتیجه برسد .

دکتر ناصری در این مراسم که شهردار و معاونین منطقه ۹ شیراز  ، یاوران شورای شهر نیز حضور داشتند ، بر ضرورت بررسی و حل مشکلات محله تاکید کرد و گفت: مباحثی همچون بهسازی پیاده روهای محله ، بهبود کیفیت خدمات و افزایش زمان تردد اتوبوس‌های شهری، تسریع در انجام پارک نور الشهدای کوی استانداری و شهرک رزمندگان ؛ بهبود وضعیت روشنایی و آسفالت معابر و پیگیری فضاهای آموزشی  و ورزشی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد شهرداری منطقه ۹ در اسرع وقت نسبت به حل مطالبات مردمی محله اقدام نماید .

وی همچنین افزود: وضعیت و  کاربری زمین جنب مسجد امام علی(ع) نیز مورد بررسی قرار گیرد تا درصورت امکان به مجموعه ورزشی با رویکرد محله ای تبدیل شود .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات