رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:  ایجاد شهر خوب برای شهروندان وظیفه ذاتی مدیریت شهری است.

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ایجاد شهر خوب برای شهروندان وظیفه ذاتی مدیریت شهری است.

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه گفت :

ایجاد شهر خوب برای شهروندان وظیفه ذاتی مدیریت شهری است .

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ایجاد شهر خوب برای شهروندان یک وظیفه ذاتی برای مدیریت شهری است .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، عبدالرحمن نقشین با تبریک هفته درختکاری گفت: درخت و درختکاری یک امر بسیار ضروری و مهم است که نقش ویژه ای در آبادانی و توسعه سرانه فضای سبزی دارد و امید است بتوانیم ترویج فرهنگ درختکاری را در جامعه پیاده کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود نگاه ویژه ای بر حفظ و نگهداری درختان دارد و در این زمیه نیز بر مسئولان تاکید نموده اند تا در مقابل قطع درختان ایستادگی کنند و شهرداری ارومیه و سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری نیز در راستای نگهداری درختان و توسعه سرانه فضای سبز شهری اقدامات مهم و تاثیرگذاری انجام دارد که جا دارد از تمامی عوامل اجرایی آن تقدیر و تشکر نمائیم .

وی همچنین در ادامه سخنانش ضمن تبریک سالروزتشکیل کانون های مساجد کشور و سالروز شهادت سید جمال الدین اسدآبادی گفت: بیستم اسفند روز راهیان نور نامگذاری شده است که یک اقدام پسندیده برای جامعه و جوانان است و جوانان ما با حضور در محل عملیتهای ۸ سال دفاع مقدس که نقطه به نقطه آن با خون مبارک شهدا آبیاری شده است از رشادت ها و جانگذشتگی و رشادت های شهدا و ایثارگران از نزدیک آشنا می شوند .

عبدالرحمن نقشین که در پنجاه و پنجمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورا سخن می گفت اذعان داشت: با همه ناملایمات ها و مشکلات مالی در سال ۹۷ شهرداری ارومیه با تمام توان عملیات عمرانی و خدماتی را در تمامی نقاط شهر ارومیه انجام داده است و لذا از همه پرسنل خدوم شهرداری ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه و مدیران و معاونان با وجود مشکلات متعدد توانستند شهر را مدیریت کنند تقدیر و تشکر کنیم .

وی در ادامه سخنانش افزود: اکید است در سال۹۸ با برنامه ریزی و مطالعات مهم و اساسی بتوانیم در مقابل مشکلات و پرداخت حقوق پرسنل شهرداری موفق عمل نمائیم .

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ۱۱۶۷ مصوبه در دوره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه به سازمان ها و مناطق شهرداری ابلاغ شده است که حدود ۷ مصوبه بدون دستور ،۶۸۵ مصوبه اقدام شده ، ۴۲۳ مصوبه در دست اقدام و ۴۴ مصوبه اقدام نشده است که جا دارد از اقدامات و توجهات امور شوراهای شهرداری و مدیران و معاونان شهرداری در راستای توجه به مصوبات شورا تقدیر و تشکر می کنیم .

پنجاه و پنجمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورا به ریاست عبدالرحمن نقشین و با حضور مهندس عادل فتاحی ، حسین بخشایشی ، زلفعلی ابراهیمی ، مهندس مسعود پاکی اعضای کمیسیون ، زینال تمایل رئیس اداره بازرسی شهرداری ، دوستی معاون برنامه‌ریزی و توسعه نیروی انسانی شهرداری ، پیمان حسن زاده دبیر جلسات کمیسیونهای شورا ، جعفری مسئول امور شوراهای شهرداری ارومیه در تاریخ ۹۷/۱۲/۱۸ با دستور جلسه بررسی نامه ها و مصوبات شورا برگزار شد .

گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ارومیه

    منبع خبر

    شورای شهر ارومیه

    شورای شهر ارومیه یک شورای شهر در شهر ارومیه می باشد

      نظرات