موسوی: سازمان‌های تابعه شهرداری شیراز باید گزارش درآمدی خود را به شورای شهر ارائه کنند

موسوی: سازمان‌های تابعه شهرداری شیراز باید گزارش درآمدی خود را به شورای شهر ارائه کنند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی» رییس کمیسیون برنامه، بودجه، حقوقی و امور املاک شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به ستاره دار بودن پروژه طرح جامع مالی و بودجه ریزی عملیاتی در بودجه سال ۹۷ افزود: مقرر شد این تکلیف با وضعیت فعلی در بودجه سال ۹۸ قید شود .

وی با بیان اینکه سازمان‌های تابعه شهرداری شیراز باید گزارش درآمدی خود را به شورای شهر ارائه کنند، افزود: سازمان قطار شهری باید گزارشی از نحوه تدوین ایجاد تاسیسات درآمدزا در پایانه‌های قطارشهری در سال جاری ارائه دهد .

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه امور حقوقی و املاک شورا گفت: با توجه به وظیفه شهرداری در تهیه همه طرحهای مصوب مندرج در لایحه با رعایت استاندارد و ضوابط مربوط و تصویب توسط شورای شهر مقرر شد این تکلیف در تکالیف بودجه سال ۹۸ نیز قید شود .

وی ادامه داد: سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری نیز باید گزارشی از ریز درآمدهای حاصل از آگهی‌های تجاری و تابلوها، پارک‌ها، فروش گل و گیاه و سایر محصولات که در بخش درآمدی بودجه ۹۷ آمده، را ارائه کند .

موسوی خاطرنشان کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک نیز باید گزارشی از درآمد حاصل از پارکینگ و پارکومتر که چندین جلسه نیز برای استیفاءحقوق شهرداری در این زمینه برگزار شد، ارائه کند .

موسوی از ارائه گزارش مال الاجاره ساختمان‌ها توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری خبر داد .

عضو شورای اسلامی شیراز گفت: به منظور شفاف سازی و همسازی قراردادها تکلیفی در بودجه در نظر گرفته شود .

موسوی افزود: در این جلسه اصلاحیه بودجه شورای شهر نیز بررسی و مقرر شد ریز برخی هزینه‌ها جهت بررسی بیشتربه کمیسیون ارائه شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات