قطعه مشاهیر در باغ رضوان ارومیه احداث می شود

قطعه مشاهیر در باغ رضوان ارومیه احداث می شود

قطعه مشاهیر در باغ رضوان ارومیه احداث می شود

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: قطعه مشاهیر طی سال آینده در آرامستان باغ رضوان این شهر احداث می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : دکترمحمدرضا علیزاده امامزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه احداث قطعه ای برای مشاهیر ارومیه در سال ۱۳۹۲ به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده است، بیان کرد: امسال مکانی به همین منظور مشخص شده که در سال ۱۳۹۸ کلنگ زنی شده و در همان سال به بهره برداری خواهد رسید.
وی در رابطه با تاخیر پنج ساله در اجرای این مصوبه اظهار داشت: به دلیل وجود معارض در زمین های اطراف باغ رضوان ارومیه امکان توسعه این منطقه وجود نداشت و اجرای مصوبه احداث قطعه مشاهیر به تاخیر افتاد.
دکتر علیزاده امامزاده ادامه داد: مشکل وجود معارض در زمین های اطراف باغ رضوان ارومیه با همکاری مردم منطقه، شهرداری و مسکن و شهرسازی حل شده و نزدیک به ۱۰۰ هکتار به زمین های باغ رضوان ارومیه افزوده شده است.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با مهم دانستن نکوداشت هنرمندان شهر افزود: در این شهر، هنرمندان گمنام شاخصی وجود دارد که باید در عرصه ملی و بین المللی شناسانده شوند.
علیزاده امامزاده با بیان اینکه هنرمندان خادمان فرهنگ و هنر هستند، اضافه کرد: باید به فرهنگ و هنر اصیل استان افتخار کنیم و برای شناساندن آن تمامی تلاش خود را به کار بگیریم.
باغ رضوان بزرگترین آرامستان شهر ارومیه است که در شمال غربی این شهر قرار دارد.
روزانه بیش از ۳۰۰ نفر در این آرامستان به خاک سپرده می شوند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ارومیه

    منبع خبر

    شورای شهر ارومیه

    شورای شهر ارومیه یک شورای شهر در شهر ارومیه می باشد

      نظرات