با شماری از دختران برگزیده اتحادیه انجمن های اسلامی مدارس

با شماری از دختران برگزیده اتحادیه انجمن های اسلامی مدارس

دیدار رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا
با شماری از دختران برگزیده اتحادیه انجمن های اسلامی مدارس
با شماری از دختران برگزیده اتحادیه انجمن های اسلامی مدارس
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت - همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) که به روز جوان نامگذاری شده، شماری از دختران برگزیده اتحادیه انجمن های اسلامی مدارس شهرستان رشت با محمد حسن عاقل منش دیدار و گفت و گو کردند.
در ابتدای این دیدار رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت با ابراز خرسندی از حضور در این جمع اظهار داشت: امیدوارم این نشست که در روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و به روز جوان نامگذاره شده، برگزار می گردد، موجب شود تا تعاملی خوب و منطقی با جوانان هر چه بیشتر برقرار گردد.
عاقل منش با اشاره به اینکه از حضور در این جمع صمیمی خرسند است، بیان داشت: به شما به عنوان نمایندگان دانش آموزان به دیده احترام می نگرم و امیدوارم همواره در هر زمینه و رشته ای که فعالیت می کنید موفق و سربلند باشید.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت، سپس به گوشه هایی از فعالیت، وظایف و عملکرد شورا اشاره کرد و روند انتخاب شهردار را به وسیله شورا توضیح داد.
وی افزود: بسیاری از مسائل در تعامل، همکاری و ارتباط با یکدیگر حل و فصل می شود و به همین دلیل خواستار تحکیم این ارتباط هستم.
عاقل منش تاکید کرد: شورای شهر، مدیریت شهری و سازمانهای وابسته به شهرداری هر یک پتانسیل و ظرفیتی خوب دارند که شما می توانید با ارائه طرحها و برنامه های خود از این امکانات بهره مند شوید.
سپس مجتبی حاذق نیکرو رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان مدارس شهرستان رشت در سخنانی با ابراز خرسندی از دیدار با رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت از دختران حاضر در جلسه خواست تا دیدگاه های خود را ارائه کنند.
درخواست همکاری بیشتر شورا با اتحادیه، داشتن یک مشاور در کمیسیون فرهنگی، تقویت فرهنگ کتابخوانی و ایجاد ایستگاه های مطالعه در شهر و یا تاسیس کافه کتاب، وجود تنگناهای بسیار در کار اتحادیه و همکاری شورا برای حل مشکلات و همکاری برای رفع تنگناهای اتحادیه در برگزاری جشنها و اعیاد از جمله مواردی بود که به وسیله برخی از دختران اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان مدارس رشت مطرح شد.
در پایان این نشست نیز رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت با اهدای لوح سپاس و هدایای فرهنگی از دانش آموزان برجسته اتحادیه انجمن های اسلامی مدارس رشت قدردانی و تجلیل کرد و حاضران با هم عکس یادگاری گرفتند.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات