برخی بازنشستگان بصورت سفارشی مشغول بکار هستند /  مدیران شهرداری رشت در این موضوعات دقت بیشتری کنند /  اجازه ندهیم که جوانان این مرز و بوم بواسطه فامیل بازی و آشنایی،از ساختن آینده ای روشن برای خود نا امید باشند

برخی بازنشستگان بصورت سفارشی مشغول بکار هستند / مدیران شهرداری رشت در این موضوعات دقت بیشتری کنند / اجازه ندهیم که جوانان این مرز و بوم بواسطه فامیل بازی و آشنایی،از ساختن آینده ای روشن برای خود نا امید باشند

علیپور در واکنش به بکارگیری بازنشستگان در شهرداری رشت:
برخی بازنشستگان بصورت سفارشی مشغول بکار هستند / مدیران شهرداری رشت در این موضوعات دقت بیشتری کنند / اجازه ندهیم که جوانان این مرز و بوم بواسطه فامیل بازی و آشنایی،از ساختن آینده ای روشن برای خود نا امید باشند
برخی بازنشستگان بصورت سفارشی مشغول بکار هستند / مدیران شهرداری رشت در این موضوعات دقت بیشتری کنند / - اجازه ندهیم که جوانان این مرز و بوم بواسطه فامیل بازی و آشنایی،از ساختن آینده ای روشن برای خود نا امید باشند
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت - محمد حسن علیپور بیان داشت: با پیگیری های بعمل آمده مشاهده شده که بعضا عده ای افراد علی رغم بازنشستگی همچنان در شهرداری رشت مشغول به کار هستند.
وی اظهار داشت: این افراد بواسطه ارتباطات خود با برخی از مدیران، بصورت سفارشی با توجه به بازنشستگی اما کماکان حقوق بگیر شهرداری رشت هستند.
علیپور با تاکید بر اینکه بسیاری از این اشخاص بصورت راننده آژانسی در حال فعالیت هستند، یادآور شد: با توجه به شرایط اقتصادی و وضعیت اشتغال، این بازنشستگان هستند که باید جای خود را به جوانان بدهند.
عضو هئیت رئیسه شورای شهر رشت افزود: بازرسی و حراست شهرداری رشت در راس این موضوع باید با تمام قدرت به این مسائل ورود کنند و اجازه ندهند که حق کسی بخصوص جوانان پایمال شود.
این عضو شورا خاطر نشان کرد: توجه به معضلات جوانان از جمله بیکاری، مساله ای است که در شرایط کنونی بیش از همیشه نیاز به توجه دارد و لازم است که مدیران شهرداری رشت در این موضوعات دقت بیشتری کنند.
علیپور عنوان کرد: نباید اجازه دهیم که جوانان این مرز و بوم بواسطه فامیل بازی و آشنایی از ساختن آینده ای روشن برای خود نا امید باشند و در میان این هجمه ها آسیب ببینند.
وی اذعان داشت: در صورت عدم برخورد قاطع در این موضوع مجبور به افشای اسامی این بازنشستگان و مدیرانی که از آنها حمایت میکنند، خواهم بود.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات