گود کشتی باچوخه شهید بابانظر تا پایان سال به  ...

گود کشتی باچوخه شهید بابانظر تا پایان سال به ...

گود کشتی باچوخه شهید بابانظر تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، رمضانعلی فیضی، روز گذشته و در سی‌امین دوره مسابقات کشتی باچوخه شهید بابانظر که با حضور نایب رئیس شورای شهر و جمعی از مدیران شهری و چهره های ورزشی استان و شهر مشهد برگزار شد، اظهارکرد: کلانشهر ۳.۵ میلیون نفری مشهد توسط مردان دریادلی مدیریت می‌شود که دل در گرو شما مردم شریف، شهادت‌طلب و شهیدپرور دارند.

فیضی با بیان اینکه گود کشتی باچوخه منطقه طلاب پس از ۳۰ سال تعطیلی در ابتدای فعالیت شورای پنجم فعالیت خود را از سرگرفت، افزود: شور و شوق مردمی و شعار شورای شهر مشهد مبنی مشهد، شهر امید و زندگی و لزوم تحقق نشاط و شادابی در این شهر سبب شد تا نسبت به احداث گود کشتی باچوخه شهید بابانظر کوی طلاب اقدام کنیم.

وی گفت: بسیار خرسندیم که این پروژه با ظرفیت ۲۴۰۰ نفر، اکنون ۳۰ درصد پیشرفت داشته و تا پایان سال تحویل پهلوانان و علاقه‌مندان این رشته ورزشی خواهد شد.

رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‎برخوردار شورای شهر مشهد، ایران را سرزمین غیرت‌ها دانست و افزود: خراسان عصاره این سرزمین و قبایل و طوایف مختلفی است که به یکایک آنها افتخار می‌کنیم و همین گوناگونی و تنوع قومی، ضمانت حفظ کیان کشورماست.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات