۹۰ درصد اصلاحات هندسی موفقیت آمیز بوده است/ تعیین  ...

۹۰ درصد اصلاحات هندسی موفقیت آمیز بوده است/ تعیین ...

۹۰ درصد اصلاحات هندسی موفقیت آمیز بوده است/ تعیین تکلیف نحوه تردد در خیابان پنجتن تا ۲ هفته آینده

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مجتبی بهاروند در گفتگو با برنامه رادیویی «پرس‌وجو» که با موضوع اصلاحات هندسی انجام شده سطح شهر به روی آنتن رفت، اظهارکرد: براساس مطالعات تخصصی کارشناسان سازمان ترافیک شهرداری، اولویت‌بندی به منظور اصلاح هندسی نقاط پرترافیک شهر انجام شد.

بهاروند با بیان اینکه تاکنون ۴۰ اصلاح هندسی در نقاط مختلف شهر صورت گرفته که اولین آن مربوط به تقاطع بلوار جانباز-آزادی بود، گفت: خوشبختانه پس از اصلاح هندسی، ترافیک این نقطه روان شده و رضایت مردمی را به همراه داشته است.

وی افزود: براساس بازتاب های شهروندان و نظرات کارشناسان تاکنون ۹۰ درصد از اصلاح های هندسی موفق بوده و این رویکرد و نگاه امسال هم ادامه خواهد داشت چراکه علاوه بر هزینه اندک، در کوتاه‌ترین زمان موجب تسهیل عبور و مرور شهروندان می‌شود.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهدمقدس خاطرنشان کرد: در این اصلاحات هندسی علاوه بر مطالعات تخصصی، نظرسنجی های مختلف از شهروندان انجام شده است.

بهاروند در بخش دیگری از صحبت های خود به موضوع پنچتن و نحوه تردد دوطرفه یا یکطرفه در این خیابان اشاره کرد و افزود: این موضوع در حال بررسی بوده و نظرات شهروندان نیز دریافت شده است که به زودی اعلام خواهد شد؛ هرطرحی موافقان و مخالفانی دارد ولی در عین حال سعی میکنیم نظرات اکثریت را اخذ نماییم.

وی در پایان گفت: شهروندان عزیز میتوانند نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را، با محوریت موضوعات مرتبط به حوزه حمل‌ونقل و ترافیک، علاوه بر مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری و سایت شورای شهر، با تلفن های ۳۱۲۹۱۱۵ و ۳۱۲۹۱۱۸۸ در میان بگذارند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات