عزم جدی مدیریت شهری برای گسترش خطوط ویژه دوچرخه

عزم جدی مدیریت شهری برای گسترش خطوط ویژه دوچرخه

عزم جدی مدیریت شهری برای گسترش خطوط ویژه دوچرخه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مجتبی بهاروند، صبح امروز و در حاشیه همایش دوچرخه‌سواری که از میدان ملک‌آباد تا میدان شهدا با حضور جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری در قالب طرح سه‌شنبه های بدون خودرو برگزار شد، اظهارکرد: همایش امروز با محوریت کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر و همکاری کمیسیون های فرهنگی و عمران و شهرسازی شکل گرفت.

بهاروند با بیان اینکه کمیسیون حمل و نقل بدنبال ادامه دادن این حرکت در هفته های آینده است، گفت: دوچرخه را باید بعنوان یکی از سیستم های حمل‌ونقل شهر مشهد ترویج دهیم و شهروندان بواسطه چنین اقداماتی تشویق به استفاده از آن می‌شوند.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: امیدواریم فرهنگ دوچرخه سواری تا سال آینده در این شهر نهادینه شود و مسیرهای آن نیز توسعه یابد تا شهروندان با خیال راحت و مطمئن دوچرخه‌سواری کنند؛ بدین ترتیب شاهد ترافیک کمتر، هوایی پاک و سلامتی تضمین شده شهروندان خواهیم بود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد تصریح کرد: امسال تلاش مضاعفی برای توسعه زیرساخت‌ها در حال انجام است و سعی داریم میان خطوط ویژه دوچرخه پیوستگی ایجاد کنیم.

بهاروند در ادامه با اشاره به تعریض خط دوچرخه حدفاصل میدان ملک‌آباد تا میدان آزادی، گفت: خط ویژه حدفاصل میدان ملک‌آباد تا میدان جمهوری اسلامی نیز در هفته های آینده ایجاد خواهد شد تا اطراف باغ ملک‌آباد پیوستگی خط دوچرخه سواری داشته باشیم.

وی افزود: در مناطق ۱۲ و ۱ نیز کارهای خوبی در حال انجام است و سعی داریم این خطوط را در نقاط مختلف مشهد گسترش دهیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات