عزم جدی برای بهبود سرانه های مناطق کم‌برخوردار  ...

عزم جدی برای بهبود سرانه های مناطق کم‌برخوردار ...

عزم جدی برای بهبود سرانه های مناطق کم‌برخوردار شهر مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، رمضانعلی فیضی ظهر امروز پس از پاسخگویی ۲ ساعته به تماس های شهروندان در مرکز ۱۳۷ شهرداری، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود و اظهارکرد: تماس های شهروندان به لحاظ موضوعی و پراکندگی جغرافیایی از تنوع بالایی برخوردار بود آنچه که مسلم است، ۱۳۷ باید پیرو ماموریت و فلسفه وجودی خود، آنها را از طریق مناطق پیگیری کند.

وی در ادامه گفت: برخی از شهروندان از عدم رسیدگی شهرداری به مطالبات و خواسته های بسیار ساده چندساله خود گلایه‌مند بودند و لذا مناطق باید برحسب پیگیری های ۱۳۷ به منظور جلب رضایت مردمی و ارائه خدمت به شهروندان، امور را رسیدگی و رفع کنند.

فیضی خاطرنشان کرد: مرکز ۱۳۷ بازخورد و پیگیری‌ها و نحوه اقدام مناطق در خصوص تماس های امروز را گزارش دهد تا علت عدم رسیدگی به مشکلات مردمی روشن شود.

رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهد در ادامه صحبت های خود به اقدامات و سیاست های مدیریت شهری در این مناطق پرداخت و گفت: پروژه بزرگ آسفالت ۳.۶ میلیون مترمربع از معابر شهری چند روز گذشته آغاز شده که خوشبختانه ۴۵ درصد از این حجم آسفالت مربوط به مناطق کم‌برخوردار است.

وی اذعان داشت: اولویت‌های آسفالت از ابتدای آغاز به کار مدیریت شهری، براساس درخواست‌های مردمی و همچنین بازدیدها و کارشناسی‌های صورت گرفته، مشخص شده و در حال انجام است، خوشبختانه در برخی مناطق مانند منطقه ۴ شهرداری هیچ معبر نیازمند روکش آسفالت نیست.

فیضی در بخش دیگری با بیان اینکه رفت و روب شهری در مشهد به صورت روتین ادامه‌دارد، گفت: مشهد به اذعان همه مردم ایران و زائران، شهری پاکیزه و تمیز است زیرا نظافت و رفت روب همه معابر شهر در همه مناطق، همه روزه انجام می‌شود ولی گاه عدم رعایت شهروندان موجب ایجاد مشکلاتی خواهد شد.

وی در تشریح برخی پروژه های عمرانی انجام شده در مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شهر مشهد، خاطرنشان کرد: امروز کلیت شهر مشهد و بویژه مناطق پیرامونی به یک کارگاه بزرگ سازندگی و ساخت و ساز و عمرانی و ساختمانی تبدیل شده که برخی از پروژه‌ها آغاز و برخی نیز تکمیل شده است؛ از جمله می‌توان به مجموعه آبی گلشن در گلشهر اشاره کرد که همتراز و حتی باکیفیتی بالاتر از سایر مجموعه های آبی شهر است و استخر شهید قربانی نیز با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد دیگر اقدام شایسته انجام شده است.

وی گفت: برای حل مشکل ترافیکی ایجاد شده جمعه بازار انتهای پنجتن، واقع در روستای شترک، ۱۰ میلیارد تومان جهت تعریض جاده دسترسی به این جمعه بازار اختصاص داده شده است که رفت و آمد شهروندان تسهیل شود.۷

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات