شورای پنجم تکمیل آسایشگاه جانبازان امام‌خمینی(ره)  ...

شورای پنجم تکمیل آسایشگاه جانبازان امام‌خمینی(ره) ...

شورای پنجم تکمیل آسایشگاه جانبازان امام‌خمینی(ره) تکلیف خود می‌دانست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، محمد حسین ودیعی، در مراسم افتتاح ساختمان توسعه مرکز توانبخشی جانبازان قطع نخاع امام خمینی(ره) ضمن تبریک ولادت حضرت امام رضا علیه السلام، اظهار کرد: شورای پنجم شهر مشهد مقدس و به دنبال آن مدیریت شهری جدید در این دوره، از ابتدای کار چندین راهبرد اساسی را پیش روی خود قرار داد و به عنوان چشم انداز و راهبرد در قالب برنامه های مختلف به شهروندان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه این برنامه ها را میتوان به دو حوزه سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم کرد، گفت: در حوزه سخت‌افزاری کارهای مختلفی در عرصه های گوناگون اعم از پروژه های عمرانی انجام شده که برخی از پروژه‌ها تکمیل، برخی در حال اجرا و برخی نیز درحال مطالعه است.

ودیعی در ادامه خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز و جانبازان گرانقدر بدانند که برای سال ۹۸، حدود ۴ هزار میلیارد تومان در بودجه برای پروژه‌های عمرانی مختلف دیده شده و این رقم با دو تبصره که در بودجه لحاظ شده تا ۶ هزار میلیارد تومان نیز قابلیت افزایش دارد.

وی با اشاره به ساخت گذرگاه های غیرهمسطح مختلف و نهضت آسفالت که ۳.۶ میلیون مترمربع از معابر سطح شهر که امسال اجرایی می‌شود، گفت: بدون شک این عزم و اراده جدی مدیریت شهری نوید روزهای خوشی را برای شهروندان مشهدی است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد در بخش دیگری به حوزه نرم‌افزاری پرداخت و تصریح کرد: شورای پنجم شعارهایی پیشتر بر مبنای شهر شهروندمدار، شهر هوشمند، شهر انسان محور، دوستدار افراد معلول، دوستدار کودک همگی چشم اندازهایی هستند که رفتار و فرهنگ شهروندان ما نسبت به این موضوعات عوض خواهد شد.

رئیس کمیسیون ویژه ایثارگران شورای شهر مشهد با بیان اینکه حوزه ایثار و ایثارگری به عنوان یک ارزش ملی و مذهبی همواره مورد تاکید و توجه بوده است، اظهارکرد: در این کمیسیون قوانین و مصوباتی را در طول دو سال داشته‌ایم که ناظر بر نیازهای عزیزان ایثارگر به ویژه جانبازان عزیز در حوزه ساخت و ساز و مدیریت شهری بوده و گام دیگر در حوزه تکریم و تجلیل این دلاوران داشته‌ایم.

ودیعی با اشاره به رونمایی از منشور حقوق شهرنشینی که روز گذشته انجام شد، گفت: این منشور سندی بسیار مرتقی است و همه شهروندان را به خواندن ان دعوت می‌کنم تا نسبت به محورهای مختلف قید شده در آن اشراف پیدا کنند؛ از جمله این محور‌ها و حقوق، تکریم ارزش‌های ایثار و ایثارگری است که در آنجا به عنوان یکی از رسالت های مدیریت شهری مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه چندین جلسه با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهری برای تکمیل این پروژه برگزار شد، گفت: این اقدام را تکلیف خود میدانستیم چراکه جانبازان و ایثارگران به گردن همه ما حق دارند و همه مسئولین و مدیران موظف هستند هر اقدامی که قادرند برای ایشان انجام دهند.

ودیعی تصریح کرد: این مجموعه نیز در راستای تسهیل نیازهای درمانی و نیازهای اقامتی جانبازان عزیز قطع نخاعی دیده شده است؛ عملیات اجرایی آن از سالها قبل آغاز شده بود و نیمه تمام ماند ولی شورای پنجم با تخصیص اعتبار ۴۶ میلیارد ریالی این پروژه را به اتمام رساند.

رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر مشهد با بیان اینکه در ساخت این مجموعه سعی شده بهترین امکانات و تاسیسات و تجهیزات بکارگرفته شود، گفت: به عنوان عضوی از اعضای شورای پنجم شهر مشهد و رئیس کمیسیون ایثارگران و به عنوان یکی از جانبازان این مرز و بوم، از مدیریت شهری مشهد کمال تقدیر و تشکر را دارم؛ این اقدام هدیه کوچکی از سوی مدیریت شهری مشهد و شورای پنجم به پیشگاه همه جانبازان عزیز به ویژه جانبازان قطع نخاعی است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات