بزرگترین آسیب شهرما، نبودن دیدار چهره به چهره وبرخورد با عابرین پیاده است.

بزرگترین آسیب شهرما، نبودن دیدار چهره به چهره وبرخورد با عابرین پیاده است.

سرپرست سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری بیان کرد؛

بزرگترین آسیب شهرما، نبودن دیدار چهره به چهره وبرخورد با عابرین پیاده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سمنان،عباس بابایی درخصوص تشکیل باشگاه شهرداری گفت: تشکیل این باشگاه روند مثبتی به همراه خواهد داشت چرا که این فرصت را در اختیار سازمان خواهد گذاشت که به موضوعات اساسی و مهم تری پرداخته و بحث تیم داری را که مستلزم وقت زیادی است با سازوکارهای مناسب هدایت کند.

وی ادامه داد: تصویب اساسنامه باشگاه براساس آیین نامه و قوانین شهرداری تدوین شده تا مغایرتی با مقررات جاری شهرداری نداشته باشد پس از تصویب و تشکیل مجمع، بحث ورزش همگانی با رویکرد گذرگاه های فرهنگی و ورزشی به شهروندان ارائه خواهد شد.

بابایی از برگزاری سومین نمایشگاه عکس شهریاران نام برد و افزود: این نمایشگاه که از ۲۳ تا ۳۱ تیرماه سالجاری در مجتمع فرهنگی هنری کومش دائر می باشد ، مجموعه ای از تصاویر و عکاسی مسافران از مناطق گردشگری سمنان را به نمایش گذاشته که به زودی در قالب مجموعه ای ارزنده ای به چاپ خواهد رسید.

عضو کمیسیون فرهنگی شورا آسیب جدی در شهرها منجمله سمنان را نبودن دیدار چهره به چهره دانست و بیان کرد: در مرکز شهر مسیر گذر پیاده دلپذیر با رویکرد شرایط اقلیمی ایجاد و‌مکانی برای نشستن مردم در نظر گرفته شود.

پیشنهاد برگزاری رویداد های فرهنگی با عنوان" شب های سمنان" جهت برنامه ریزی در محور پیاده رو خیابان امام(ره) و با حضور سازمان های مردم نهاد از دیگر موارد مطروحه توسط این عضو کمیسیون بود و‌مقرر گردیداقدامات بعدی پس از تصمیم گیری نهایی در صحن جلسه رسمی شورا صورت پذیرد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر سمنان

    منبع خبر

    شورای شهر سمنان

    شورای شهر سمنان یک شهرداری در شهر سمنان می باشد

      نظرات