دکتر علی ناصری: ایجاد مرکز آموزش تخصصی ویژه نیروهای شهرداری ضروری است

دکتر علی ناصری: ایجاد مرکز آموزش تخصصی ویژه نیروهای شهرداری ضروری است


به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر«علی ناصری» ضمن بازدید از مرکز علمی - کاربردی همیاری شهرداری‌ها بر آموزش نیروهای شهرداری تاکید کرد.
وی همچنین با بیان اینکه دانشجویان این دانشگاه می‌توانند در ۱۴ رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی در حوزه‌های مختلف شهرداری مانند حمل و نقل، شهرسازی و حسابداری مشغول به تحصیل شوند افزود: منش و روش نیروهای خدوم شهرداری باید بیش از پیش توام با محبت و تکریم ارباب رجوع باشد؛ مردم روزانه با نیروهای شهرداری‌ در ارتباط هستند، شهروندان از عملکرد برخی نیروها انتقاد دارند.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: در کنار فعالیت‌های سخت‌افزاری باید فعالیتهای انسان‌محور نیز در دستور کار قرار گیرد.
رییس کمیته اجتماعی شورا با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی مستمر در شهرداری تصریح کرد: به منظور ارتقای نیروها باید آموزشها با فعالیت آنها مرتبط باشد.
وی خاطرنشان کرد: در راستای هدفگذاری، تعیین استراتژی و تعیین مخاطبان در برگزاری دوره‌های آموزشی دقت بیشتری صورت گیرد.
دکتر علی ناصری همچنین پس از بازدید از مجتمع آموزشی شهروند که توسط شهرداری شیراز در حال ساخت است خاطر نشان کرد: در راستای آموزش نیروهای شهرداری، می‌توان ساخت بزرگترین مرکز آموزش تخصصی جنوب کشور در شیراز را در دستور کار متولیان امر قرار داده و مبنای یک کار اصولی را فراهم کرد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات