همکاری متقابل شورای شهر و دادستانی مسیر ارتقای خدمات را هموار می‌کند

رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این‌که انجام تعهدات شورا و شهرداری یزد در قبال بافت جهانی و دیگر مناطق شهری مستلزم همکاری مستمر دیگر دستگاه‌های مرتبط است، گفت: همکاری متقابل شورا و دادستانی نقش مهمی در رفع بسیاری از دغدغه‌های مدیریت شهری ایفا می‌کند.
غلامعلی سفید در یکصد و شصت و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور اکثر اعضا برگزار شد، با بیان این‌که ارتقای خدمات شهرداری و شورای شهر مستلزم هم‌افزایی دستگاه‌ها و مسئولان اجرایی مختلف است، اظهار کرد: چندی پیش جمعی از اعضای شورای شهر در دیداری با دادستان برخی از مشکلات و دغدغه‌های مدیریت شهری را با دستگاه قضایی مطرح و مساعدت لازم برای همکاری بیش از پیش را خواستار شدند.
وی با بیان این‌که خوشبختانه دادستان جوان و با نشاط یزد اشراف خوبی بر مسائل شهر و شورا دارد، افزود: همکاری متقابل شورا و دادستانی نقش مهمی در رفع بسیاری از دغدغه‌های مدیریت شهری ایفا می‌کند.
رییس شورای اسلامی شهر یزد در ادامه با اشاره به جلسه اعضای شورا با فرمانده انتظامی استان، گفت: در این جلسه مقرر شده از این پس بحث ارسال پیامک به متخلفین رانندگی به طور جدی پیگیری و اجرایی شود.
سفید برگزاری جلسات مختلف به مناسبت فرا رسیدن دومین سالروز ثبت جهانی یزد را از دیگر اقدامات حائز اهمیت در چند روز گذشته دانست و تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری اعضای شورای شهر و همکاری استانداری شورای راهبری ثبت جهانی بافت تاریخی یزد در استان تشکیل و پیگیری تعهدات انجام شده در دستور کار قرار گرفته است.
وی بیان کرد: امیدواریم بعد از تشکیل مجدد شورای راهبردی ثبت جهانی یزد و تعیین و تکلیف مدیران استانی و شهرستانی شاهد فعالیت بیش از پیش کمیته‌های ۹ گانه پرونده ثبت جهانی یزد باشیم.
این مسئول در پایان با بیان این‌که تعهدات ثبت جهانی بافت تاریخی یزد در حقیقت تعهدات ملی جمهوری اسلامی ایران است،گفت: برخی از تعهدات استان در پرونده ثبت جهانی متوجه شهرداری است که اجرای آنها مستلزم همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر یزد

    منبع خبر

    شورای شهر یزد

    شورای شهر یزد یک شورای شهر در شهر یزد می باشد

      نظرات