نشست صمیمی فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار سلماس

نشست صمیمی فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار سلماس
















به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر سلماس : در ابتدایی  این نشست سلیمان خانی ساطان احمدی رئیس شورای اسلامی شهر سلماس ضمن خیر مقدم گویی به فرماندار و شهردار سلماس گزارش جامعی از اقدامات صورت گرفته  و مسایل و مشکلات فرهنگی،اجتماعی و عمرانی فرا رویی شهر را بیان نمود. در ادامه هر یک از اعضای شورای شهر سلماس و شهردار در این جلسه به نوبه خود در مورد مشکلات و کمبودها به تبادل نظرپرداختند و با درخواست از فرماندار خواستار نگاه ویژه نسبت به رفع این  کمبودها و نیازهای شهر و شهرداری  شدند.

در ادامه مرتضی اصغری فرماندار سلماس در این جلسه شوراهای اسلامی و را نهاد تصمیم گیر و نظارتی عنوان کرد و افزود: شورا‌ها حلقه میانه‌ای هستند که می‌بایست مردم و خواسته‌های مردم را به تصمیم‌ گیری‌های مدیران شهری و دولت در مقام اجرایی و حتی مجلس در مقام قانون‌گذاری پیوند دهند.

وی با بیان اینکه توسعه، در فضای همگرایی و تعامل سالم و سازنده محقق می شود، افزود: تعامل اعضای شوراهای اسلامی، جلب مشارکت و همکاری مردم، اهتمام دستگاه های اجرایی، راهکارهای پویایی و گام های اصلی در زمینه توسعه است.


اصغری با بیان اینکه شورا اتاق فکر مردم برای توسعه شهرها و روستاها است، گفت: مردم تشنه خدمت صادقانه و کار سالم هستند و شورا‌ها ظرفیت مناسب برای خدمت رسانی به مردم است.

فرماندارسلماس افزود: اگرشورا می‌خواهد موفق باشد، نباید پشتوانه خود که مردم هستند را از دست بدهد واگراین پشنوانه ازدست برود، دیگر شورا معنی ندارد. این پشتوانه در صورتی حفظ می‌شود که شورا‌ها صادقانه در مسیر قانون کار کنند و حرکت کنند.

وی گفت: برای خدمتگزاری به مردم و برقراری تعامل، همفکری و همکاری گزینه‌ای بهتر از تعادل فکری، منطقی و دوری از افراط و تفریط نمی‌توان پیدا کرد.

اصغری در پایان با تاکید بر اینکه شورای شهر، محل اختلاف و تنش نیست، افزود: ملاک سیاستگذاری، نظارت و عملکرد شورا‌ها، قانون است و اختلاف ، دو دستگی و دخالت درامور اجرایی، آفت کار شوراهاست.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر سلماس

    منبع خبر

    شورای شهر سلماس

    شورای شهر سلماس یک شورای شهر در شهر سلماس می باشد

      نظرات