هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان انتخاب گردید

با عنایت به نامه شماره ۴۵۱۳/۱/۲۰۲۷ مورخ ۱۷/۵/۹۷ فرمانداری محترم شهرستان منضم یه قانون اصلاح موادی از قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱/۳/۱۳۷۵ و اصلاحات بعدی  درخصوص انتخاب هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان نظر خواهی و رای گیری بعمل آمد که همه ی اعضاء از زحمات جناب آقای مهندس فرهادی و هیئت رئیسه در یکسال گذشته تشکر و قدردانی نمودند و با اکثریت آراء به انتخاب مجدد ایشان رای دادند و ترکیب هیئت رئیسه به ترتیب زیر برقرار گردید  آقایان

۱- اسماعیل فرهادی   رئیس شورا

۲- رسول شاه رجبیان   نائب رئیس

۳- حسین خسروی خزانه دار

۴- حسین کریمی  و محمدرضا بیکیان بعنوان   منشی شورای  اسلامی شهرستان  با  رای مخفی و اکثریت آراء  انتخاب گردیدند.


دهمین جلسه شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه راس ساعت ۱۱ روز یک شنبه مورخ ۲۱/۵/۹۷ باحضور کلیه اعضاء  در محل این شورا تشکیل گردید .

پس از حمد و ستایش خداوند متعال و سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص ) ابتدا آیاتی از کلام  ا.. مجید قرائت شدو  سپس جناب آقای مهندس فرهادی ریاست شورا ضمن تقدیر و تشکر از حضور به موقع اعضاء و عرض خوش آمد به موضوع دستور جلسه اشاره نمودند .

در ابتدای جلسه آقای مهندس فرهادی ریاست محترم شورا در ارتباط با آلایندگی منطقه مواردی را ایراد فرمودند و همچنین نسبت به مشکلات شهرداریها و مسائلی که در ارتباط با حقوق و هزینه های شهرداریها و مشکلات اقتصادی مردم ، اظهاراتی بیان نمودند . دراین خصوص پیشنهاد دادند که اگر امکان پذیر باشد  از طریق مراجع قانونی پیگیری شود  متراژ خانه ها کمتر در نظر گرفته شود و سازنده هایی که به شهرها مراجعه می کنند را تشویق به ساخت بناهای با متراژ کوچک شوند تا همگان توان خرید داشته و صاحبخانه شوند و رونق ساخت و ساز را تشویق کنیم . از طرفی دیگر باید برای هر شهر تعریفی داشته باشیم و شهرداریها برای هزینه های خودشان منابعی را تعریف کنند ، البته بستگی به این دارد که هر شهر چه شایستگی هایی دارد .

سپس از شورای اسلامی شهر گرگاب بابت  برگزاری جشنواره خربزه گرگاب تشکر کردند و گفتند این موارد باعث رونق شهر می شود و برای همه ی شهرها پیشنهاد میگردد که در حد توان برای مردم جشنواره برگزار کنید .

سپس فرمودند با پیگیریهایی که شده مبالغ اندکی از آلایندگی را به حساب شهرداریها واریزنمودند . همچنین در ارتباط با هیئت رئیسه شوراهای شهر و بخش که مدیر کل محترم شهری و روستایی استانداری و فرماندار محترم نامه دادند که شوراهای شهر باید سریعا" نسبت به انتخاب هیئت رئیسه شورا اقدام و صورتجلسات را ارسال نمایند .

سپس با عنایت به نامه شماره ۴۵۱۳/۱/۲۰۲۷ مورخ ۱۷/۵/۹۷ فرمانداری محترم شهرستان منضم یه قانون اصلاح موادی از قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱/۳/۱۳۷۵ و اصلاحات بعدی  درخصوص انتخاب هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان نظر خواهی و رای گیری بعمل آمد که همه ی اعضاء از زحمات جناب آقای فرهادی و هیئت رئیسه در یکسال گذشته تشکر و قدردانی نمودند و با اکثریت آراء به انتخاب مجدد ایشان رای دادند و ترکیب هیئت رئیسه به ترتیب زیر برقرار گردید :  آقایان  ۱- اسماعیل فرهادی   رئیس شورا        ۲-   رسول شاه رجبیان   نائب رئیس                  ۳- حسین خسروی خزانه دار         ۴- حسین کریمی  و محمدرضا بیکیان بعنوان   منشی شورای  اسلامی شهرستان                        با  رای مخفی و اکثریت آراء  انتخاب گردیدند.

-در ادامه درخصوص انتقال آب از میمه و وزوان مباحثی توسط آقای بیابانی مبنی بر اینکه آب شرب توسط تانکرهایی از میمه و وزوان به شهرهای دیگر منتقل میگردد که مقرر گردید در این رابطه صورتجلسه ای مبسوط تهیه و به اطلاع ونظر فرماندار محترم برسد .

و  جلسه راس ساعت  ۱۳/۳۰  با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد (ص) خاتمه یافت .


لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شاهین شهر

    منبع خبر

    شورای شهر شاهین شهر

    شورای شهر شاهین شهر یک شورای شهر در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات