دیدار بمناسبت هفته دولت

دیدار بمناسبت هفته دولت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، چهارشنبه هفتم شهریور ماه ، مهندس ابراهیم ابوترابی ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد، محمد مغزی قائم مقام شهردار، رضایی مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد با مهندس مجتبی راعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دیداری بعمل آوردند.


این دیدار بمناسبت هفته دولت که یادآور یک دولت مکتبی و مردمی و سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر است صورت پذیرفت و ایشان این روز را به فرماندار و مجموعه کارکنان فرمانداری تبریک گفتند.
مهندس ابراهیم ابوترابی ریاست شورای اسلامی شهر نجف آباد، در سخنانی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر ، هفته دولت را نیز به معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تبریک گفت و در ادامه نیز اعضای شورای اسلامی شهر نیز در سخنانی این روز را تبریک گفتند.
محمد مغزی قائم مقام شهردار نیز ضمن تبریک اعیاد و دهه ولایت و هفته دولت ، در مورد بازدید سردار دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و هیئت همراه که ششم شهریور ماه درخصوص موزه دفاع مقدس نجف آباد صورت پذیرفته بود مطالب و گزارشی ارایه نمود.
در این دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان در سخنانی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجائی از همراهی شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد با مجموعه شهرستان بویژه فرمانداری در همه زمینه ها قدردانی نمود .


راعی بخش دیگر سخنان خود را به دستاوردهای دولت تدبیر و امید و همچنین عملکرد فرمانداری ویژه شهرستان ،پروژه هایی که بمناسبت این هفته کلنگ زنی شده اند و ... ، برنامه ریزی مدون برای ادامه توسعه و پیشرفت شهرستان مخصوصاً در خصوص پروژه های در دست اقدام شهرداری، روند تکمیل و بهره برداری از پروژه های موجود در شهر، پیگیری مشکلات و مسائل موجود و برنامه ریزی مدون جهت برطرف نمودن آنها اختصاص داد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر نجف آباد

    منبع خبر

    شورای شهر نجف آباد

    شورای شهر نجف آباد یک شورای شهر در شهر نجف آباد می باشد

      نظرات