افتتاح و بهره برداری از ۱۵ پروژه عمرانی و خدماتی در هفته دولت

افتتاح و بهره برداری از ۱۵ پروژه عمرانی و خدماتی در هفته دولت

محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار گفت: امسال بمناسبت هفته دولت و به همت و همدلی مسئولین شهرستان، اعضا شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری، ۱۵ پروژه عمرانی و خدماتی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار، قنبرنژاد افزود: بهسازی پیاده راه خیابان ابن سینا شهرجدید جنب بازار امام خمینی (ره)، احداث کانال، زیرسازی و آسفالت پنج خیابان از خیابان های ۳۰ متری و ۲۰ متری شهرک امام خمینی (ره)، زیر سازی و آسفالت خیابان های ۱۸ متری و ۱۲ متری شهرک بوستان، روکش آسفالت سه خیابان از خیابان های ۱۲ متری شهرجدید، نورپردازی بلوار سید عبدالحسین لاری، نورپردازی المان میدان امام رضا (ع)، نورپردازی میدان شهید نصیری لاری و نورپردازی میدان زکات از اهم پروژه های افتتاحی شهرداری لار در هفته دولت امسال است.

وی گفت: برای اجرای این پروژه ها بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

شهردار لار خاطرنشان کرد: تمامی این اقدامات متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و عدم بیان آنها از جانب مدیران و مسئولان جفا در حق نظام و دولت است.

محمدرضا قنبرنژاد با بیان اینکه همه دغدغه ما در مجموعه شهرداری و شورا آسایش و رفاه مردم است، گفت: با این کار نشان می دهیم که در سایه تحریم ها و مشکلات اقتصادی هم می توان کار کرد.

شهردار لار عنوان کرد: با تدابیر اندیشیده شده در مجموعه شهرداری لار روزهای پرکاری را در هفته دولت خواهیم داشت و امیدواریم این اقدام در نهایت منجر به آبادانی شهر شده و رضایت شهروندان را در پی داشته باشد.

وی گفت: شهرداری لار با تمام محدودیت های مالی یکی از بهترین عملکردها را در سطح شهرستان داشته است.

قنبرنژاد با بیان اینکه امیدواریم شهری در شان شهروندان ساخته شده و زمینه برای خدمت هرچه بیشتر ما در این شهر فراهم باشد، گفت: پروژه های دیگری نیز در حال اجراست که انشاالله این پروژه ها و همچنین پروژه های دیگری که در دستور کار قرار گرفته اند در آینده نزدیک به بهره برداری خواهند رسید.

شهردار لار ادامه داد: از شهروندان می خواهیم با ارائه نقطه نظرات خود ما را در ارائه هرچه بهتر خدمات یاری کنند.

وی تصریح کرد: هرآنچه در شهرداری انجام شده در راستای رفاه حال شهروندان بوده چراکه معتقدیم خدمت به مردم بزرگترین افتخار است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر لار

    منبع خبر

    شورای شهر لار

    شورای شهر لار یک شورای شهر در شهر لارستان می باشد

      نظرات