دیدار شهردار لار و اعضای شورای اسلامی با رئیس اداره اوقاف لارستان

دیدار شهردار لار و اعضای شورای اسلامی با رئیس اداره اوقاف لارستان

شهردار لار به همراه محبی رئیس و میرپور عضو شورای اسلامی این شهر به دیدار رئیس اداره اوقاف لارستان رفتند و انتصاب جدید وی را به این سمت تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار، در این دیدار محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار با بیان اینکه جلب رضایت مردم موجب خشنودی حق تعالی است، خاطر نشان کرد: مجموعه ی شهرداری و شورا در جهت رفع مشکل شهروندان بیشترین تعامل را با ادارات شهرستان داشته و خواهد داشت.

عبدالله محبی رئیس شورای شهر لار هم گفت: هر کاری که با تعامل و حسن نیت همراه باشد بی شک ثمر بخش خواهد بود.

عبداله محبی، مردم لار را انسانهایی صبور و قدرشناس معرفی کرد و افزود: هر مدیری قدمی برای آبادانی این شهر بردارد، همیشه قدردان خدمات وی و به خوبی از او یاد می کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر لار، ارادت مردم این شهر نسبت به بقاء متبرکه بویژه امام زاده میر علی ابن الحسین (ع) را ستود و خاطر نشان کرد: باید با همکاری اداره اوقاف شهرستان نقشه شهرقدیم را به نحوی طراحی کنیم که این مکان مذهبی در محل گذر اصلی شهر قرار گیرد.

در ادامه این دیدار سید مهدی میرپور عضو شورای اسلامی شهر لار نیز با متفاوت خواندن وضعیت فرهنگی مردم لار نسبت به مرکز استان و کشور گفت: مردم این خطه از ایران اسلامی، مردمی آرام، خونگرم و متین هستند.

این عضو شورای اسلامی شهر در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص رفع مشکل برخی از موقوفات بر تعامل هر چه بیشتر شهرداری و اداره اوقاف تاکید کرد.

محمد قاسم پور رئیس اداره اوقاف لارستان هم با اشاره به اینکه این شهرستان موقوفات زیادی دارد، گفت: متاسفانه برخی از این موقوفات با مشکلات خاصی همراه است که انشاالله بتوانیم در کنار یکدیگر این مشکلات را حل و فصل کنیم تا گره ای از کار مردم باز شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر لار

    منبع خبر

    شورای شهر لار

    شورای شهر لار یک شورای شهر در شهر لارستان می باشد

      نظرات