برگزاری مراسم عزاداری حسینی در کمیسیون فرهنگی شورای شهر گرگان

برگزاری مراسم عزاداری حسینی در کمیسیون فرهنگی شورای شهر گرگان

برگزاری مراسم عزاداری حسینی در کمیسیون فرهنگی شورای شهر گرگان

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شورای شهر گرگان گفت: به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان طبق سنوات گذشته مداحان و ذاکران اهل بیت (علیهم السلام) و اعضای شورای هیئت های مذهبی در شورای شهر گرد هم آمدند و مراسم عزداری حسینی در صحن شورا برپا کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر گرگان؛ ناصر گرزین افزود: نشست مشترگ مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) با اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورا طی چهل و هشتمین جلسه این کمیسیون و با سخنرانی استاد حکیمی و نوای گرم ذاکران اهل بین (ع) برگزار شد.

گرزین ضمن خیر مقدم گویی به حاضران و گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و نیز تسلیت فراترسیدن ایام محرم اظهار داشت: امروز دشمنان با هدف قرار دادن اعتقادات جوانان با ایجاد فرقه ها و آیین های منحرف در پوشش اسلام سعی در به انحراف کشاندن نسل جوان از مسیر اسلام راستین و مکتب ناب تشیع را دارند و برگزاری آیین های مذهبی و آسیب شناسی این مراسم ها در شرایط کنونی ضروری است .

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شورای شهر گرگان با اشاره به اینکه نقش مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در جامعه بسیار مورد توجه است و این افراد می توانند به جامعه آگاهی بخشی کنند، اظهار داشت: توجه به این قشر از جامعه و بررسی دغدغه ها و مشکلات کاری آنها می تواند در ترویج فرهنگ دینی و بصیرت عاشورایی موثر باشد.

در این جلسه همچنین از پرچم حسینی که مقرر است از طرف شورای شهر و شهرداری به هیات های مذهبی گرگان اهدا شود، رو نمایی شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر گرگان

    منبع خبر

    شورای شهر گرگان

    شورای شهر گرگان

    شورای شهر گرگان یک شورای شهر در شهر گرگان می باشد

    نظرات