موسوی : باید نیروهای شهرداری از طریق پذیرش در آزمون و مصاحبه در بخشهای شهرداری مشغول فعالیت شوند

موسوی : باید نیروهای شهرداری از طریق پذیرش در آزمون و مصاحبه در بخشهای شهرداری مشغول فعالیت شوند

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شورای اسلامی شهرشیراز ،« سید عبدالرزاق موسوی» با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، این ایام را به ایثارگران و مدافعان وطن تبریک گفت.
وی همچنین با اشاره به اقدام تروریستی در شهر اهواز و شهادت جمعی از هموطنان گفت: این حرکت زشت و جنایت بشری را محکوم می کنیم و برای مجروحین این حادثه از خدای منان خواستار شفای عاجل هستیم.
موسوی گفت: امید است انهایی که ادعای دفاع ازحقوق بشر دارند این اقدام تروریستی رادرعمل محکوم کنند.
وی افزود: طرح حریم سبز پروژه کوهسار مهدی و تعیین تکلیف حقوق غارسین و مالکین در این کمیسیون بررسی شد.
وی افزود: مقرر شد این طرح در کارگروه تخصصی بررسی و نتایج حاصله به کمیسیون ارائه شود.
رییس کمیسیون برنامه، بودجه، امورحقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز افزود: بررسی مدیریت و نگهداری مجموعه ها و باغ های تاریخی شهرداری شیراز نیز در دستورکار کمیسیون قرار گرفت.
موسوی گفت: بنا بر این طرح باغ های تاریخی دلگشا و جهان نما باید به صورت هیات امنایی متشکل از مجموعه فرهنگی، سازمان سیما، منظرو فضای سبز شهری و حوزه برنامه ریزی شهرداری اداره شود.
وی افزود: مقرر شد این طرح پس از بررسی کارشناسی به کمیسیون ارائه تا با حضور رییس کمیسیون گردشگری و زیارت بررسی و تصویب شود.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز از بررسی مدیریت تعارض منافع عمومی در شهرداری شیراز در دستور کار کمیسیون خبر داد.
وی افزود: هدف از این طرح را جلوگیری از انتصابات بدون ضابطه در شهرداری و ممانعت از ایجاد رانت در قراردادهاو معاملاتی شهرداری است.
وی بر بکارگیری نیروهای شهرداری بر اساس اصول و منافع مردم تاکید کرد وگفت: دغدغه اعضای کمیسیون این است که کسی با تضییع حقوق دیگران در شهرداری بکارگرفته نشود.
موسوی افزود: باید نیروهای شهرداری از طریق پذیرش در ازمون و مصاحبه در بخشهای شهرداری مشغول فعالیت شوند.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مقرر شد کمیته ای متشکل از حوزه‌ی حقوقی ، برنامه ریزی و مالی شهرداری شیراز تشکیل و به بررسی کارشناسی این طرح بپردازد.
وی افزود: اعضای کمیسیون به بررسی اصلاح آیین نامه واگذاری زمین به هیات های فرهنگی، مجتمع های فرهنگی ، ورزشی و مذهبی پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات