تکاپوی اول مهر اوج نشاط شهروندان

تکاپوی اول مهر اوج نشاط شهروندان

علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت :
تکاپوی اول مهر اوج نشاط شهروندان
علوی: تکاپوی اول مهر اوج نشاط شهروندان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت - رئیس شورا در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان شهید بهشتی با اشاره به اینکه روز اول مهر یکی از مهمترین روزهای سال در تقویم ایران اسلامی است اظهار داشت: اول مهر و بازگشایی مدارس تکاپوی خاصی در کشور وجود آورده و همه برای رقم زدن اتفاقات جدید در تلاشند.
وی خطاب به دانش آموزان افزود: شما دانش آموزان آینده ایران اسلامی هستید و فردای درخشان کشور به قدم های استوار امروز شما بستگی دارد و از آنِ شماست.
علوی با اشاره به اینکه کشور ما با پذیرش انقلاب اسلامی نشان داده است که مردمانی با فرهنگ متفاوت دارد، بیان کرد: کشور ما مردمانی دارد که اگر بخواهند موضوعی را بپذیرند آن را با پوست و جان خود درک می کنند و در راه حفظ و اعتلای ارزشهای خود از هیچ تلاشی فروگذار نمیباشند.
رییس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه امروز چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، عنوان داشت: انقلاب اسلامی ایران به مرحله پختگی کامل رسیده است و دشمنان و بددلان دندان تیز کرده اند تا شما جوانان نتوانید آینده ای مستقل و پویا برای خود و میهن اسلامی رقم بزنید.
سید امیر حسین علوی، مسئولیت امروز مربیان حوزه آموزش و پرورش و مسئولان را بیش از گذشته دانست و تاکید کرد: شما دانش آموزان امروز نیز مسئولیتی دو چندان دارید و لحظه ای فرا می رسد که شما باید برای مملکت خود تصمیم بگیرید و تصمیم ساز باشید.
رئیس شورا، از دانش آموزان خواست با تلاش، مطالعه و تذکیه نفس خود را برای آینده آماده کنند و با پرورش روح و جسم خود و فراگرفتن علوم مختلف، کشور خود را در این حوزه تقویت کنند.
وی ادامه داد: شما دانش آموزان باید از جهات مختلف مراقب خود باشید. چرا که تک تک اتفاقات امروز زندگی شما در آینده تان تاثیر خواهد داشت.
علوی با اشاره به اینکه بسیاری از جوانان جان خود را از دست دادند تا ما با آسایش اکنون رسیده ایم گفت: دشمنان نگران پیشرفت ایران اسلامی هستند و از تمام ابزارهای خود استفاده می کنند تا جلوی رشد و پیشرفت ما را بگیرند.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: امروزه جنس شهدای تقدیم شده ایران عزیز ما متفاوت است و دشمن برای اینکه سرعت پیشرفت ما را بگیرد، دانشمندان ما را شهید می کند. شما آینده سازان کشور هستید و باید مسیر پیشرفت را با قدرت و صلابت طی کنید.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات