وزارت کشور در حال استعلام در خصوص شهرداران است

وزارت کشور در حال استعلام در خصوص شهرداران است

وزارت کشور در حال استعلام در خصوص شهرداران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، محمدرضا حیدری در حاشیه سی و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی مشهد در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت بولوار نماز نیز با تاکید بر اینکه بولوار نماز باید مورداستفاده مردم قرار می گرفت وبرای حل مشکل به نهادهای حل اختلاف رجوع می شد، اظهارکرد: شورای عالی شهرسازی و معماری در این قضیه ورود پیدا کرده و فرمانداری و شورای تامین نیز در این زمینه بحث و بررسی های لازم را داشته اند.
وی با بیان این که این مبحث در جلسه ای با حضور وزیر راه و شهرسازی در آینده ای نزدیک به سرانجام خواهد رسید، متذکرشد: شهرداری مشهد برای این طرح سرمایه گذاری زیادی کرده است؛ به طوری که فقط در شورای پنجم بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال برای این بولوار هزینه صورت پذیرفته است..
وی همچنین در سوالی در خصوص آخرین وضعیت اجرای کمربندجنوبی شهر مشهد گفت: در حال حاضر استانداری خراسان رضوی با تعامل با دولت و دستگاه قضایی، درصدد حل این مشکل برآمده و شهرداری نیز دیدگاه های خود را با درنظر گرفتن دغدغه های مسئولان قضایی بیان کرده است.
حیدری با بیان این که این موضوع در یک فضای تعاملی قابل حل است، متذکرشد: مدیریت شهری فعلی تلاش دارد از فضای تعاملی موجود در راستای حل مشکلات شهری گام بردارد و در خصوص پروژه کمربند جنوبی نیز بر همین اصل پایبند است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات