هیج عاملی نباید موجب ایجاد خلل و تعلل در عزم مدیران شهری شود/ از هرگونه نقد دلسوزانه نسبت به عملکرد مدیریت شهری استقبال می‌کنیم

هیج عاملی نباید موجب ایجاد خلل و تعلل در عزم مدیران شهری شود/ از هرگونه نقد دلسوزانه نسبت به عملکرد مدیریت شهری استقبال می‌کنیم

هیج عاملی نباید موجب ایجاد خلل و تعلل در عزم مدیران شهری شود/ از هرگونه نقد دلسوزانه نسبت به عملکرد مدیریت شهری استقبال می‌کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احسان اصولی، صبح امروز و در آیین افتتاح ۶ بوستان سطح شهر که با حضور جمعی از اعضای شورا و مدیران شهری در بوستان پرواز برگزار شد، اظهارکرد: ایجاد شهری بانشاط و سرشار از امید یکی از راهبردها و شعارهای شورای پنجم شهر مشهد بوده که آن را با مردم میان گذاشت و بواسطه آن مورد انتخاب ایشان قرار گرفت.

اصولی خاطرنشان کرد: یکی از مصادیق نشاط شهر در ایجاد بوستان‌ها و فضاهای سبز نهفته است که خوشبختانه از ابتدای سال نیز شاهد افتتاح های متعددی در این حوزه بوده‌ایم.

وی افتتاح های امروز ۶ بوستان در سطح شهر را یکی از نشانه های راهبرد شورای پنجم دانست و گفت: فضاهای سبز علاوه‌بر کارکردهای زیست محیطی، دارای کارکردهای اجتماعی و فرهنگی نیز هستند؛ در شرایط امروز زندگی شهرنشینی و محدودیت هایی که بواسطه زندگی آپارتمانی ایجاد شده، احداث پارک‌ها برای تمامی اقشار موثر و آثار فرهنگی و اجتماعی خوبی در پی خواهدداشت.

اصولی تصریح کرد: با توجه به همین موضوع، حمایت‌های خود را در بخش سیاست‌گذاری و تامین منابع دنبال کردیم و امیدواریم رویه حاکم ادامه‌دار باشد تا مشهد به شهری بی‌بدیل از نظر سرانه نشاط و امید به زندگی در کشور و در سطح بین‌المللی تبدیل شود.

وی در ادامه با بیان اینکه شهر مشهد طی یک سال اخیر از وضعیت بسیار مناسبی برخوردار بوده و قدردان تلاش های شهردار محترم هستیم، گفت: آقای «تقی‌زاده‌خامسی» یکی از ذخایر مدیریتی کشور هستند و این امر، توفیقی است که نصیب مردم مشهد شده تا از حضور ایشان بهره ببریم؛ مشهد در مقایسه با سایر کلانشهرها از جهت شاخص‌های مختلف و روند بهبود آنها، مسیر خوبی را در حال طی کردن است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد تصریح کرد: احساس مسئولیت و حس تعلق به شهر در مجموعه مدیریت شهری به خوبی ملموس است و مدیران شهری باید بدانند که منتخبان مردم در شورای شهر، زحمات بی‌شائبه ایشان را می‌بینند و باید با قوت به گام برداشتن در این مسیر ادامه دهند.

اصولی ادامه داد: هیج عاملی نباید موجب ایجاد خلل و تعلل در عزم مدیران شهری شود چرا که در مسیر رضایت خداوند، امام‌رضا(ع) و مردم و زائران حرکت می‌کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: شورای پنجم شهر مشهد هرگونه نقد دلسوزانه نسبت به عملکرد مدیریت شهری در هریک از سطوح مختلف را به منزله کمک به خود ‌می‌داند؛ اقلیت بسیار کوچک و محدودی نیز تحت عنوان نقد، بدنبال تخریب و توهین و افترا نسبت به مدیریت شهری هستند که تکلیف ما در این زمینه روشن بوده و برای ایشان ارزشی قائل نیستیم.

اصولی خاطرنشان کرد: بارها تاکید کرده‌ام که همکاران حوزه خدمات‌شهری مسیر درستی را طی می‌کنند و بدانند که مردم شاهد ارائه خدمات ایشان بوده و قدردان آن هستند؛ عده‌ای همچنان بدنبال سیر مسیر قهقرایی گذشته خود هستند و از آن عبرت نمی‌گیرند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات