سیروس پاکفطرت: ورزش را باید از سنین کم در بین فرزندان فرهنگسازی کرد

سیروس پاکفطرت: ورزش را باید از سنین کم در بین فرزندان فرهنگسازی کرد

به گزارش روابط عمومی و اموربین المللی شورای اسلامی شهر شیراز، «سیروس پاک فطرت» گفت: با توجه به شعار انسان محوری شورای پنجم ،اعضای شورا به امر ورزش و کمک به ارتقا‌ی ورزش فارس توجه ویژه باید داشته باشد

سیروس پاکفطرت گفت: همزمان با اغاز سال تحصیلی ، توجه هیات های ورزش همگانی به سوی آموزش و پرورش متمرکز شده و مسئولان اموزش و پرورش با توجه به اهمیت ورزش بر این امر واقفند که انجام ورزش با نظم در کنار فعالیتهای درسی در یادگیری و فراگیری دانش اموزان موثر است .

وی از امادگی هیات های ورزش همگانی در برگزاری جلسات مشترک با ادارات اموزش و پرورش فارس به منظور ارتقای ورزش دانش اموزان خبر داد .

رییس هیات های ورزش همگانی فارس گفت: باید ورزش را از سنین کم در بین فرزندان فرهنگسازی کرد تا علاوه بر امادگی جسمانی کودکان، اشتیاق انها به ورزش را نیز افزایش دهیم .

سیروس پاکفطرت گفت: مدارس باید بهترین زمان و بهترین مربیان را برای امر ورزش در نظر بگیرند .

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری هیات های ورزش همگانی با نهادهای دولتی و خصوصی گفت: هیات های ورزش همگانی برای بخش خصوصی بهترین فضا برای معرفی و تبلیغات است .

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: هیات ورزشهای همگانی فارس با شرکت در مسابقات کشوری توانست خوش بدرخشد .

وی از برتری تیم بانوان و همچنین اقایان در رشته داژبال(وسط وسطو) در مسابقات خبر داد و گفت: برای نخستین بار در مسابقات کشور ی داژبال هردوتیم اقایان و بانوان توانستند همزمان به مقام برتر برسند .

سیروس پاکفطرت گفت: بانوان و اقایان علاقمند به این رشته می توانند به کمیته داژبال هیاتهای ورزش همگانی مراجعه کنند .

وی همچنین از برتری بانوان فارس در مسابقات پرثوآ خبر داد وگفت: این رشته همانند ورزش زورخانه ای است که بانوان فارس برای نخستین بار درکشور توانستند به برتری برسند .

وی از رشته چوگو به عنوان رشته‌ی مورد علاقه‌ی اقایان یاد کرد و گفت: این رشته نوعی ورزش چوب بازی است که در زمینهای خاکی و چمن اجرا می شود که نماینده فارس توانست در مسابقات کشوری مقام سوم را کسب کند .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات