در قبال خون شهدا متعهد و مسئول هستیم

در قبال خون شهدا متعهد و مسئول هستیم

در قبال خون شهدا متعهد و مسئول هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدرضا حیدری شب گذشته و در مراسم اختتامیه نمایشگاه هفته دفاع مقدس که در بوستان وفا برگزار شد، با اشاره به لزوم تلاش بیشتر و روزافزون در جهت نشر فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس، اظهارکرد: نمایشگاه‌ها و برنامه های مختلف فرهنگی و هنری فرصت های بسیار مغتنمی برای بازگو کردن رشادت‌های رزمندگان و خاطرات ایشان است.
وی حضور نخبگان و جوانان فرهیخته و دانشجویان در جبهه های جنگ را یکی از نکات برجسته ۸ سال جنگ تحمیلی برشمرد و گفت: در آن دوران، ارتش جمهوری اسلامی در حال ساماندهی و از سوی دیگر، سپاه پاسداران و بسیج نیز به تازگی شکل گرفته بود.
حیدری در ادامه تصریح کرد: دانشجویان پیرو خط امام(ره) یکی از این گروه های دانشگاهی بود که لانه جاسوسی آمریکا را فتح کرد و سپس در زمان جنگ عزم جبهه های حق علیه باطل شدند؛ جمع بسیاری از ایشان در محاصره هویزه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که در راس آنها شهید علم‌الهدی و رزمندگان عازم از خطه سبزوار بودند.
رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه این نخبگان هرکدام سرمایه‌های بزرگی برای کشور بودند که راهی میدان‌های نبرد شدند، افزود: امیدواریم همه ما در قبال تعهد و مسئولیتی که نسبت به این عزیزان داریم، وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم و از آرمان‌ها، برنامه‌ها و اهداف عالی ایشان صیانت نماییم.
حیدری گفت: جریان‌ها و خط‌های سیاسی برای شهدا اهمیتی نداشت و ایشان تنها به فکر حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی بودند؛ امیدواریم در تداوم این مبارزه‌ها، ارزش‌های شهدا وفادار باشیم و در مسیر آنها گام برداریم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات