رییس شورای اسلامی شهر کرمان: انتخاب شهردار جوان، در راستای رویکرد شورا به استفاده از جوانان...

رییس شورای اسلامی شهر کرمان: انتخاب شهردار جوان، در راستای رویکرد شورا به استفاده از جوانان...

رییس شورای اسلامی شهر کرمان: انتخاب شهردار جوان، در راستای رویکرد شورا به استفاده از جوانان بود
رییس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: انتخاب شهردار جوان، در راستای رویکرد شورای اسلامی شهر به استفاده از جوانان بوده است.

محمد فرشاد در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای مشورتی جوانان شورا با شهردار و اعضای شورای شهر افزود: تشکیل شورای مشورتی جوانان هم در همین راستاست تا در دوره‌ی جدید، از ظرفیت جوانان بیشترین بهره را ببریم.

وی به تشکیل کمیسیون‌های هشت‌گانه در شورای اسلامی شهر کرمان اشاره کرد و گفت: ۱۵ کمیته‌ی تخصصی شورای مشورتی جوانان، باید رابطه‌ی نزدیکی با کمیسیون‌های هشت‌گانه‌ی شورا داشته باشند و طرح‌ها و ایده‌های خود را به این کمیسیون‌ها ارایه کنند.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان افزود: هم‌چنین کمیسیون‌های شورا می‌توانند مشکلات موجود را به کمیته‌های شورای مشورتی جوانان اعلام کنند تا اعضای متخصصی که در این کمیسیون‌ها حضور دارند، با ارایه‌ی طرح، جهت رفع مشکلات چاره‌اندیشی کنند.

فرشاد هم‌چنین از اعضای شورای مشورتی جوانان خواست در رابطه با تبیین وظایف شورا و شهرداری کمک کنند و گفت: اگر مردم از وظایف شورای اسلامی شهر و شهرداری آگاه باشند، انتقادها سازنده و منصفانه خواهد شد.

زهرا ایرانمنش، رییس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورای اسلامی شهر و رییس شورای اسلامی شهرستان کرمان نیز با اشاره به برگزاری جلسات شورای شهرستان به‌صورت ماهانه، حضور نماینده‌های شورای مشورتی جوانان در جلسات شورای اسلامی شهرستان، برحسب موضوع و دستور کار هر جلسه را خواستار شد.

سیدمحمدرضا معین‌زاده میرحسینی، رییس کمیسیون گردشگری و اصناف شورا نیز جوانان را آینده‌سازان کشور دانست و از اعضای شورای مشورتی جوانان خواست طرح‌ها و ایده‌های خود در رابطه با گردشگری را به شورای اسلامی شهر ارایه کنند.

وی هم‌چنین به اعضای کمیته‌های تخصصی شورای مشورتی جوانان توصیه کرد در جلسات خود از سایر جوانان متخصص شهر استفاده کنند و نقطه‌نظرات آن‌ها را نیز بگیرند.

علی بهرامی، نایب‌رییس شورای اسلامی شهر و رییس کمیسیون اجتماعی، ورزش و جوانان شورا نیز هدف از تشکیل شورای مشورتی جوانان را ایجاد انگیزه برای جوانان دانست و گفت: هداف از تشکیل این شورا ایجاد انگیزه و بها دادن به جوانان بود.

وی افزود: هم‌چنین هدف دیگر تشکیل شورای مشورتی جوانان، این بود جوانان متخصص، مشکلات و معظلاتی که در شهر می‌بینند را بررسی و برای آن راه‌کار ارایه کنند تا درواقع به شهرداری کمک کرده باشیم.

رامین ارجمند کرمانی، رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا نیز ضمن تشکر از اعضای شورای مشورتی جوانان، به‌ویژه اعضای کمیته معماری و شهرسازی این شورا گفت: طرحی که اعضای کمیته معماری و شهرسازی شورای مشورتی جوانان در رابطه با پیاده‌راه‌سازی انتهای خیابان شفا ارایه کردند، در سطح طرح‌های مشاوران توانمند کشوری بود.

وی اظهار امیدواری کرد کمیته‌های شورای مشورتی جوانان طرح‌های خود در حوزه‌های مختلف را در اختیار شورای اسلامی شهر قرار دهند.

منصور ایرانمنش، عضو شورای اسلامی شهر کرمان هم با بیان این‌که هرکجا کار به دست جوانان بوده، موفق بوده است، گفت: گاهی اوقات شورای اسلامی شهر و شهرداری، دچار روزمرگی می‌شوند؛ بنابراین، شورای مشورتی جوانان باید موتور محرک شورا و شهرداری باشند.

لازم به ذکر است؛ در این نشست روسای کمیته‌های پانزده‌گانه‌ی شورای مشورتی جوانان نیز به ارایه‌ی طرح‌ها و نقطه‌نظرهای خود پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر کرمان

    منبع خبر

    شورای شهر کرمان

    شورای شهر کرمان یک شورای شهر در شهر کرمان می باشد

      نظرات