استقرار کانون حرکات اصلاحی در ساختمان قدیم شهرداری

استقرار کانون حرکات اصلاحی در ساختمان قدیم شهرداری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر قشم، در این نشست مصطفی پاینده کارشناس حرکات اصلاحی با اشاره به ضرورت راه‌اندازی این کانون در قشم گفت: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه‌های اجتماعی، متاسفانه کم‌تحرکی در بین اقشار مختلف جامعه، به خصوص کودکان و نوجوانان بیش از گذشته شیوع پیدا کرده است. وی افزود: آموزش و پرورش هر منطقه در راستای آگاهی و رفع این مشکل که ممکن است بعدها در این افراد به ناهنجاری‌هایی بینجامد که حتی فعالیت‌های روزمره و عادی آن‌ها را نیز تحت تاثیر قرار دهد، می‌تواند کانون حرکات اصلاحی را راه‌اندازی کند که در انتها به داشتن جامعه‌ی سالم و پویا و دور از هرگونه اختلالات حرکتی و قامتی کمک کند.

پاینده در پایان اظهار امیدواری کرد با تخصیص مکان مورد نیاز و راه‌اندازی این کانون در قشم بتوانند به دانش آموزانی که نیاز به این خدمات دارند، کمک کنند.

اعضای کانون حرکات اصلاحی قشم که از سوی مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی و توسعه شورای شهر قشم، حمایت می‌شوند، با حضور در جلسه‌ی شورای شهر، ضمن تشریح فعالیت‌های کانون خواهان مرکز و مکانی برای فعالیتشان در قشم شدند که با تصویب شورای شهر، مکانی برای فعالیت این گروه در بخشی از ساختمان قدیم شهرداری به کانون اختصاص یافت.

گفتنی است اعضای کانون حرکات اصلاحی قشم مصطفی پاینده، رامین نظری، خدیجه خضری‌مقدم، اسما پورمولوی، مریم رضایی و سمیره حمزه‌پور در نشست شورای شهر حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر قشم

    منبع خبر

    شورای شهر قشم

    شورای شهر قشم یک شورای شهر در شهر قشم می باشد

      نظرات