دیدار با مدیریت امور آبفا منطقه نجف آباد

دیدار با مدیریت امور آبفا منطقه نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد، سه شنبه ۲۹ آبانماه ۹۷ ، مهندس ابراهیم ابوترابی ریاست شورای اسلامی شهر نجف آباد با مهندس ناصر علیزاده مدیر امور آبفا منطقه نجف آباد دیداری در دفتر ایشان بعمل آورد.

در این دیدار ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر ضمن عرض تسلیت بمناسب درگذشت همسر مدیر امور آبفا ، این دیدارها رادرجهت همدلی و همراهی مسئولین در مسیر راهگشایی مشکلات مردم عنوان داشتند.

ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر درخصوص مبحث انشعابات انجام شده_درحال انجام و مواردی که انجام نشده ، برگزاری جلسه درخصوص دریافت وجه پیرامون انشعابات، قرارداد تخصیص پساب به ذوب آهن، ضعف دراطلاع رسانی و انتشار ویژه نامه در مورد آب و فاضلاب و درخصوص این پروژه بزرگ و ... موارد خویش را بیان داشتند.


مدیر امور آبفا ضمن تشکر از ابراز لطف شورای اسلامی شهر ، درخصوص اقدامات آبفای نجف آباد و مبحث فاضلاب وفعالیتها و مشکلات این پروژه به ارایه گزارش پرداخت.

علیزاده درخصوص پروژه فاضلاب از سال ۱۳۷۴ که با مشارکت مردمی به سرانجام رسید صحبت بعمل آورد و از آن بعنوان دلیل موثر بر مهاجرت بدلیل کم آبی یاد کرد ، وی همچنین موارد استفاده پساب را نظیر استفاده در کشت پنبه در ورزنه را بیان داشت.

این دیدار چهارمین دیدار از سلسله دیدارهای برنامه ریزی شده شورای اسلامی شهر با ادارات خدمات رسان می باشد ، اولین دیدار با مدیریت مخابرات شهرستان نجف آباد ، دومین دیدار با مدیریت امور برق شهرستان و سومین دیدار با مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد صورت پذیرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر نجف آباد

    منبع خبر

    شورای شهر نجف آباد

    شورای شهر نجف آباد یک شورای شهر در شهر نجف آباد می باشد

      نظرات