بررسی فرصت های سرمایه گذاری در شهرداری منطقه ۴

بررسی فرصت های سرمایه گذاری در شهرداری منطقه ۴

در این جلسه پروژه های اجرا شده مشارکتی و فرصت های سرمایه گذاری شهرداری منطقه ۴ بررسی و بر حرکت در مسیر قانونی و ایجاد زیرساخت های لازم برای جذب سرمایه گذار تاکید شد .
وضعیت پارک بزرگ تبریز، توقف گاه شرکت واحد اتوبوسرانی، پارکینگ طبقاتی خیابان قدس و چندین طرح خرد و کلان از مهمترین پروژه های مطرح شده در این جلسه بود.
رییس کمیسیون سرمایه گذاری حل معضل پارک بزرگ و تبدیل این پروژه به یکی از فرصت های گردشگری را ضروری دانست.
غلامحسین مسعودی ریحان گفت: منطقه ۴ شهرداری تبریز یکی از مناطق کم برخوردار و محروم شهر بوده که که حداقل نیمی از شهروندان ساکن در این مناطق از تمامی امکانات رفاهی در سطح شهر برخوردار نیستند.
ریحان این منطقه را ورودی اروپا برشمرد و گفت: این پارک در مسیر فرودگاه قرار خواهد گرفت ومیتواند در جذب توریست و گردشگر نیز مثمر ثمر باشد.
کریم صادق زده دیگر عضو کمیسیون هم ضمن تقدیر از تلاش شهردار و کارکنان شهرداری منطقه ۴ برای ساماندهی هر چه بیشتر این منطقه گفت: افزایش ساخت و ساز ها و سر ریز سرمایه گذاری در این منطقه گامی رو به جلو بشمار می رود.
وی ادامه داد: اثرگذاری این سرمایه گذاری ها موجب رونق اقتصادی، افزایش ارزش منطقه ای و بالا رفتن سطح کیفی زندگی در منطقه خواهد شد.
محرم محمد زاده نیز با اشاره به وضعیت خروجی های شهر تبریز گفت: وضعیت خروجی های شهر تبریز پایین ترین نمره ی قبولی را هم کسب نکرده و این موضوع برای شهر بزرگی مانند تبریز نمود خوبی ندارد.
این عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: وقتی حرف  از سرمایه گذاری میزنیم تمام افکار به سمت ساخت پارکینگ و مراکز تجاری جلب می شود.
وی پارک بزرگ را سرمایه ای بزرگ برای شهر تبریز بشمار آورده و تاکید کرد: این پروژه باید بدون نقص و مشابه به ماکت طراحی شده ساخته شود در غیر اینصورت نمیتواند به عنوان نمای دراوازه ورودی اروپا به تبریز محسوب شود.
سعید نیکوخصلت نیز پیگیری روند اجرای پارک بزرگ را امری ضروری دانست و اظهار داشت: این پروژه باید حساس تر از قبل و با سرعت بیشتری عملیاتی شود.
وی افزود: تعداد زیادی از شهروندان تبریز در این منطقه زندگی میکنند، به همین منظور رسیدگی به این منطقه باید بیشتر باشد.
اعضای کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی کلانشهر تبریز از شهرداری منطقه۴ به خاطر امکان سازی فرصت های سرمایه گذاری و مشارکت تقدیر کردند .
شهردار منطقه۴ تبریز نیز در این جلسه با تشریح پروژه های مشارکتی منطقه، سرمایه گذاری را به عنوان یکی از روش های کسب درآمد پایدار بسیار حائز اهمیت برشمرد و تصریح کرد: ایجاد بسترهای لازم و قانونی برای سرمایه گذاری ضروری است .
وی نقش اعضای شورای اسلامی شهر را در تقویت جذب سرمایه گذاران و فراهم نمودن زیرساخت های لازم بسیار پررنگ عنوان کرد و جهت گیری شهرداری منطقه ۴ را در ایجاد زیرساخت های شهری، خدمات عمومی و اجرای پروژه های اثرگذار اعلام کرد .
کمیسیون سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی کلانشهر شهر تبریز به ریاست غلامحسین مسعودی ریحان و با حضور اعضای کمیسیون، شهردار و معاون مالی و اقتصادی منطقه۴، مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز و جمعی از مسئولین با موضوع جذب سرمایه گذار، اجرای پروژه های مشارکتی، موانع و راهکارها به میزبانی شهرداری منطقه چهار برگزار شد .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر تبریز

    منبع خبر

    شورای شهر تبریز

    شورای شهر تبریز یک شورای شهر در شهر تبریز می باشد

      نظرات