بازدید کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر از سطح منطقه۵

بازدید کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر از سطح منطقه۵

در این بازدید که صبح روز چهارشنبه ۲۱ آذر از مناطق مختلف منطقه ۵ از جمله پارک شادیها، میدان خلبانان، میدان شهداء، باغ صابرمنش، بلوار اقبال لاهوری، کارگاه های تاسیساتی، ساختمان ناحیه یک شهرداری منطقه۵ و چند مکان دیگر صورت گرفت بر ضرورت توجه به کیفیت در اجرای پروژه ها تاکید شد.

در پایان این بازدید که اعضای شورای اسلامی شهر، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهردرای ، مدیر منطقه۵ و تعدادی از مسئولین ذیربط حضور داشتند اجرای امور ذیل مورد تاکید کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

– با توجه به اینکه پارک شادیها جزء یکی از قدیمی ترین پارکهای شهر می باشد مقرر شد پروژه بهسازی آن که از پیشرفت خوبی برخوردار بوده در موعد مقرر به اتمام برسد و در کنار اجرای موارد پیش بینی شده در این طرح، موضوع احداث محلی برای برگزاری نشستها و سایر مراسم اداری به صورت گرد توپ سنتی نیز مد نظر قرار گیرد.

– با توجه به موضوع استفاده از پساب تصفیه خانه فاضلاب جهت آبیاری فضای سبز منطقه و ضرورت بهره برداری از آن مقرر شد احداث سپتیک در میدان خلبانان در کمترین زمان ممکن اجرا و به بهره برداری برسد ضمن اینکه تسریع در  اجرای این پروژه جلوگیری از بروز حوادث احتمالی ناشی از حضور مردم در این مکان را به دنبال خواهد داشت.

– در رابطه با پروژه بهسازی میدان شهداء نیز مقرر شد ابتدا نمونه جداول، کف پوشها و موزائیک مورد نیاز این پروژه توسط پیمانکار مربوطه ارائه گردد تا پس از تائید نسبت به خریداری و اجرا اقدام شود ضمن اینکه موضوع پاکسازی محل از نخاله های ناشی از اجرای این پروژه با در نظر گرفتن مسائل ترافیکی محل مورد تاکید قرار گرفت.

– مقررشد موضوع تامین منابع مالی لازم جهت ادامه بهسازی پیاده روی های بلوار شریعتی پیگیری گردد.

– مقرر شد به منظور رفاه مسافران نوروزی موضوع احداث پارکینگ و سرویسهای بهداشتی در چهارراه رسولی با جدیت پیگیری شود.

– موضوع افزایش تولید برخی از ملزومات مورد نیاز جهت استفاده در پروژه ها با بهره گیری از حداکثر ظرفیتهای کارگاه خودکفایی و خزانه گل و گیاه شهرداری منطقه ۵ با هدف کاهش هزینه ها مورد تاکید قرار گرفت و پیشنهاد گردید سایر مناطق نیز با برنامه ریزی لازم در این خصوص اقدام نمایند.

– ساماندهی ورودی شهر از طرف میرجاوه مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد ادامه پروژه بهسازی بلوار اقبال لاهوری(فضای سبز، نورپردازی، نصب پرچم، مبلمان و ….) با سرعت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر زاهدان

    منبع خبر

    شورای شهر زاهدان

    شورای شهر زاهدان یک شورای شهر در شهر زاهدان می باشد

      نظرات