بررسی نحوه‌ی تملک تپه باستانی پوستچی در چهل و ششمین جلسه کمیسیون گردشگری و زیارت

بررسی نحوه‌ی تملک تپه باستانی پوستچی در چهل و ششمین جلسه کمیسیون گردشگری و زیارت

به گزارش روابط عمومی وامور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز ، «سولماز دهقانی» رییس کمیسیون در این جلسه گفت: با توجه به اهمیت این مجموعه‌ی باستانی، می‌تواند فرصت خوبی برای سرمایه گذاران در شهر شیراز باشد .

وی افزود: فصل دوم کاووش‌های تپه‌ی پوستچی در سال ۹۶ به پایان رسید و در شهریورماه فصل سوم کاووشها اغاز شده است .

رییس کمیسیون زیارت و گردشگری گفت: با ایجاد زمینه‌ی مناسب گردشگری در این مجموعه، موقعیت خوبی برای جذب گردشگران مهیا می‌شود .

وی با اشاره به دپوی زباله در این سایت و به وجود امدن منظره ای نامناسب گفت: با توجه به اهمیت این مجموعه باید مدیریت گردشگری، معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز از این مجموعه محافظت کند و موضوع تغییر کاربری را پیگیری کند .

سولماز دهقانی درباره وضعیت خرید اتوبوس‌های گردشگری نیز گفت: کارگروهی به منظور بررسی طرح مطالعاتی اتوبوسهای گردشگری در شهرداری تشکیل شده است .

دهقانی ادامه داد: اداره گردشگری و زیارت شهرداری شیراز باهمکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک، این طرح مطالعاتی را با انتخاب مشاور اجرایی میکند .

رییس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز گفت: عملکرد شش ماهه اول سال ۹۷ اداره‌ی گردشگری و زیارت شهرداری شیراز نیز در کمیسیون ارائه و بررسی شد .

وی همچنین بر تشکیل کارگروه تخصصی برگزاری مراسم بزرگداشت های مفاخر و مشاهیر شهر تاکید کرد و افزود: باید در برنامه‌های بزرگداشت مفاخر شیراز، بخش کودکان ویژه در نظر گرفته شده و نواوری در برنامه صورت گیرد .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات