آگهی مناقصه عمومی نوبت اول - مرحله اول

آگهی مناقصه عمومی نوبت اول - مرحله اول

شهرداری بهبهان در نظر دارد به استناد موافقتنامه طرح عمرانی شماره ۰۶۴ ض ۱۵۰۲۰۰۱ مورخه ۲۷/۰۹/۹۷ از طریق برگزاری مناقصه عمومی عملیات اجرای پروژه پارک شهید فضلی نژاد شهر بهبهان بصورت فهرست بهاء را به پیمانکارن واجد شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه شرکتهای خدماتی واجد شرایط و دارای تائیدیه صلاحیت معتبر از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دارای سابقه کار معتبر و مرتبط و قابل ارائه در خصوص لوله گذاری و احداث فضای سبز و اجرای سنگ جدول و کف پوش دعوت به عمل می آیدجهت خرید و دریافت اسناد شرکت در مناقصه به امور قراردادهای شهرداری بهبهان مراجعه نمایند.

۱- اسناد مناقصه در مقابل پرداخت مبلغ ۰۰۰ / ۵۰۰ ریال (غیر قابل استرداد) به حساب شماره ۲۱۷۰۰۹۲۲۶۸۰۰۴ بانک ملی بنام تمرکز درآمد متفرقه خزانه معین خوزستان تسلیم می گردد.

۲- مبلغ قیمت پایه (برآورد اولیه): مبلغ ۵۹۴/۰۵۷/۵۲۰/۴ ریال می باشد.

۳- شرکت کنندگان می بایست مبلغ ۸۷۹/۰۰۲/۲۲۶ ریال را به صورت ضمانت نامه بانکی (ضمانتنامه بانکی باید با اعتبار ۳ ماهه باشد) یا به صورت واریز نقدی به حساب شماره ۳۱۰۰۰۰۳۳۵۰۰۰۱ بنام شهرداری بهبهان نزد بانک ملی به عنوان (سپرده شرکت در مناقصه) پرداخت نماید.

۴- مدت قرارداد با برنده مناقصه : ۶ ماه شمسی می باشد.

۵- موضوع کار :

· جدولگذاری تک لبه شامل پی کنی ماشینی و دستی ، شن ریزی و اجرای بتن مگر بطول ۵۰۰۰ متر طولی

· سطیح و رگلاژ ، آبپاشی و کوبیدن کف با کمپکتور موتوردار ،شن ریزی و اجرای سنگفرش موزاییک بصورت دوغابی به متراژ ۴۱۸۵ مترمربع

· چمن کاری فضاهای سبز شامل تهیه بذر چمن برموداگراس و کوددهی مورد نیاز و عملیات اجرایی شامل تسطیح میکانیزه و دستی خاک باغچه ها ، پخش کود مرحله بذر پاشی ، پخش مرحله دوم و غلطک زنی روی آن به میزان ۷۰۰۰ مترمربع

· تهیه ،حمل و پخش تسطیح کوبیدن خاک زراعتی مناسب ۴۷۰۰ مترمکعب

· نگهداری یکماهه چمن

· لوله گذاری فضای سبز بطول ۱۶۰۰ متر طولی با اتصالات مربوطه درخواستی مطابق برآورد پیوستی

۶- هزینه انتشار آگهی بر عهده شهرداری می باشد.

۷- شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مختار می باشد و این حق را برای خود محفوظ می دارد که تمام یا تعدادی از پیشنهادات را رد نماید و به هیچ وجه مقید به پیشنهاد خاصی نبوده و نیز تعهدی بر امضاء پیمان با ارائه دهنده کمترین قیمت پیشنهادی را ندارد. و ارائه دهنده کمترین قیمت پیشنهادی، لزوماً برنده مناقصه نبوده و برنده مناقصه به تشخیص کارفرما و با توجه به جمیع جهات تعین و اعلام خواهد شد.

۸- به پیشنهادهای ارائه شده به صورت ناقص، مشروط، نامفهوم، مخدوش، فاقد سپرده، و همچنین پیشنهاداتی که پس از انقضاء مهلت تعیین شده در آگهی برسد، ترتیب اثر نخواهد شد.

۹- محل دریافت اسناد : بهبهان، خیابان طالقانی، شهرداری بهبهان، واحد امور قراردادها می باشد.

۱۰- محل تحویل پیشنهادات : بهبهان، خیابان طالقانی، شهرداری بهبهان، دبیرخانه شهرداری می باشد.

۱۱- مهلت دریافت اسناد : از مورخه ۰۹/۱۰/۹۷ لغایت ۱۸/۱۰/۹۷ (همه روزه به جز روزهای جمعه و تعطیلات رسمی)

۱۲- مهلت قبول پیشنهادات و پاسخ به مناقصه حداکثر تا ساعت ۱۴ روز سه شنبه مورخه ۰۲/۱۱/۹۷می باشد. (همه روزه به جز روزهای جمعه و تعطیلات رسمی)

۱۳- تاریخ بازگشایی پاکات و برگزاری کمیسیون مناقصه : ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه مورخه ۰۳/۱۱/۹۷ می باشد.

۱۴- جهت دریافت اسناد می بایست اساسنامه شرکت، آخرین آگهی تغییرات به همراه معرفی نامه از طرف شرکت و همچنین گواهینامه تائید صلاحیت معتبر از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه گردد.

۱۵- برندگان اول و دوم مناقصه هر گاه حاضر به انعقاد قرارداد نگردند سپرده آنان به ترتیب به نفع دولت ضبط خواهد شد.

۱۶- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به معامله در اسناد مناقصه درج گردیده است .

۱۷- متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با تلفن ۶-۵۲۷۲۶۱۷۴-۰۶۱ داخلی ۲۲۱ واحد امورقراردادها تماس حاصل نمایند.

حمیدرضا ورزشی

شهردار بهبهان

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE FA لینک اصل خبر در سایت شهرداری بهبهان

منبع خبر

شهرداری بهبهان

شهرداری بهبهان یک شهرداری در شهر بهبهان می باشد

    نظرات